Archief - Burton Seven (154) + Burton Custom Bindingen + Boots (43)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ExOMaNiaC

Legacy Member
Hi,

Ik verkoop men Snowboard Burton Seven Series (Limited Edition) 154(x26) + BurtonCustom Bindingen + Boots Maat 43 wegens stopzetting hobby door te weinig tijd !Voor een mooi prijsje gaat het bord de deur uit ! Laat me je prijs weten of doe een bod ... FOTOS

Staat ook op Kapaza + 2dehands, Mvg :niceone:

desolation

Legacy Member
Geen interesse om deck apart te verkopen ? (heb namelijk al boots & bindings)

DoubleYouIm

Legacy Member
richtprijs en nieuwprijs?
ben nieuw in snowboarden lol nog nooit gedaan maar 43 schoenmaat moet je normaal iets groter nemen of je eigen schoenmaat?

mvg

ExOMaNiaC

Legacy Member
Ik heb zelf maat 44 in gewone schoenen en deze boots zijn 43/44 passen gegoten ! Het totaal pakket was iets van een 700/750 geweest (een 2 jaar geleden) ... Het heeft 1 reisje naar de bergen meegemaakt en 8x snowvalley Peer ;) ... Richtprijs heb ik niet echt ! Ik wacht een mooi bod af :) ... Mvg

smile and die

Legacy Member
indien je van gedacht zou veranderen ben ik wel geinteresseerd in de boots aangezien ik al een board en bindingen heb. dus laat me maar iets weten.
alvast bedankt.

desolation

Legacy Member
misschien da ik ook wel iemand vind voor uw bindings, maar dan moet ge prijske maken voor deck & bindings :)

DoubleYouIm

Legacy Member
damned zal niet gaan dan ik heb maat 42 schoenmaat anders had ik wel interesse :)

ExOMaNiaC

Legacy Member
Ik zou het bord + bindingen en dan boots wel appart wlllen wegdoen ;) zodra ik zeker weet dat iemand een mooi bod geeft voor bindingen + bord ! (ben niet goed in richtprijzen :p) Mvg

clavicula

Legacy Member
ik ben wel geinteresseerd in het bord en de bindingen...
ik ga dit jaar beginnen met boarden, maar heb maat 45, dus de botjes zullen iets ze hard spannen denk ik...

startbod van 100 euro ???

ExOMaNiaC

Legacy Member
Op kapaza is er al 175 geboden voor de bindingen + bord ;) ... Startbod is dus zeker al 175, maar dat vind ik veel te weinig :) Mvg

smile and die

Legacy Member
kan je even zeggen welke boots het juist zijn aub? type?

DoubleYouIm

Legacy Member
ik heb 42 past da dan of niet? ken niks van snowboard boots :s

smile and die

Legacy Member
kune je zo niet zeggen, hangt af van boot tot boot, moet je zeker eerst proberen !

ExOMaNiaC

Legacy Member
Hi, sorry ben nog aanwezug ;) ... Via 2dehands bod van 260 euro voor board + bindingen ! Maat 42 moet passen !! :)

Aan jullie om hoger te bieden ? ... hehe Mvg en sorry voor late reply

smile and die

Legacy Member
ok prima, maar mijn vraagje was, type van de boots aub? :)
ik heb geen interesse in board / bindingen aangezien ik deze zelf al heb. ben enkel geinteresseerd in de boots, zou eerst type willen weten voor ik een bodje kan doen

DoubleYouIm

Legacy Member
als die passen voor me neem ik hem ;)

welk merk boots?
neem alles dan wel!
wat is eigenlijk nieuwprijs van dit alles?m

mvg

smile and die

Legacy Member
zal ervan afhangen wat onze boden zijn natuurlijk he, wie kan nu al zeggen op voorhand wie het gaat nemen...we'll see

ExOMaNiaC

Legacy Member
@ Smile and die / DoubleYouIm : Boots zijn van Quechua - http://www.quechua.com/ ze zijn maat 44 (staat in de boots) MAAR ... Is met binnenbot dus past voor mensen met maat 42/43 (!!) gewone schoenen, net zoals mij !

@ DoubleYouIm : De nieuwprijs van alles staat op 5de post ;) ... € 750 ongeveer !

Op Kapaza bod van 275 Bindingen + Board ... MENEEMPRIJS € 350 / 375 ? ...


Mvg Maarten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan