Archief - Coca Cola Neon reclame

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HighWire

Legacy Member
Hele sterke intresse hier maar ga ff wachten op nacht fotos en dergelijke :)

TheAntropoid

Legacy Member
200 euro? tis van coca cola.. cafe's krijgen dat voor niets..
ik bied 60 euro
greets

Kwertie

Legacy Member
off-t verwijderd

als de TS niet wil verzenden, is 60€ een beter bod dan die 100€ incl...
als je lage startboden wil vermijden is het beter om dan idd een minimumprijs te zetten ;)
Of cafés dat voor niets krijgen weet ik niet, dat laat'k in het midden.

tokke_1

Legacy Member
Kwertie zei:
off-t verwijderd

als de TS niet wil verzenden, is 60€ een beter bod dan die 100€ incl...
als je lage startboden wil vermijden is het beter om dan idd een minimumprijs te zetten ;)
Of cafés dat voor niets krijgen weet ik niet, dat laat'k in het midden.

jep cafékes krijgen da verniet...

als ge het kunt brenge wil ik nog wel 70 geve

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Ik heb het nog al gezegd, maar helaas werd mijne commentaar wel verwijderd.

Cafe's krijgen neon's niet voor niks. En als dat toch zo zou zijn, waarom geeft ge mij dan 60 en 70 euro boden als ge mss met lang gezaag hem gratis van een cafe baas zou kunnen krijgen.

Cola heeft neon's zoals diegene die ik aanbied niet zelf verdeelt, ze zijn gemaakt door een nederlands bedrijf en daar heb ik deze ook gehaalt.

Geen commentaar meer enkel biedingen!

gerco

Legacy Member
Kwertie zei:
off-t verwijderd

als de TS niet wil verzenden, is 60€ een beter bod dan die 100€ incl...
als je lage startboden wil vermijden is het beter om dan idd een minimumprijs te zetten ;)
Of cafés dat voor niets krijgen weet ik niet, dat laat'k in het midden.

vib zei:
en mijn bod 100 incl ????

:sop:

ashraa

Legacy Member
Off-Topic:
hmm, cafe's krijgen deze niet gratis, daar kan ik van meespreken
maar moet wel toegeven dat 60€ op zich al een deftig bod is
en vooral NIET versturen, neon lampen hoeven niet te breken om kapot te gaan, gewoon de schokken van vervoer zouden het al naar de verdoemenis helpen

Bert D

Legacy Member
eh mensen: indien je niet akkoord gaat met de meeneemprijs vd verkoper dan hoef je niet te bieden of te klagen eh..
vragen staat vrij, al wou hij er 1000 euro van..

piotke

Legacy Member
hier ook sterke interesse, maar afhelen lukt me niet, leveren in het antwerpse lukt ?

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Leveren in het antwerpse is mogelijk voor een klein prijsje

piotke

Legacy Member
Wat is zo momenteel het hoogste bod ?

Die 6o euro, die 70, die 100 ?

Klein prijsje is 5 - 10 - 15 - 20 ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan