Ssj4Goten
Legacy Member
Ik verkoop mijn 2de combi, staat ook op andere sites te koop, maar ik wil er vlug vanaf. Dus als het kan vanavond of ten laatste morgen wil ik het in de brievenbus aangetekend versturen zodat de persoon het vrijdag heeft en iedereen tevreden is.
Bieden onder de aankoopprijs is zelfmoord, ik wil er min 165€ voor (zal ook zowat de max prijs zijn). Hierin zit dus de combi en aangetekende verzending.
Je mag mailen naar [email protected] of mij een pm sturen
Mvg,
Ssj4Goten
Bieden onder de aankoopprijs is zelfmoord, ik wil er min 165€ voor (zal ook zowat de max prijs zijn). Hierin zit dus de combi en aangetekende verzending.
Je mag mailen naar [email protected] of mij een pm sturen
Mvg,
Ssj4Goten
