tinbie
Legacy Member
Ik had graag mijn daihatsu applause verkocht teab
veel specificaties ken ik hier niet van maar dit kan nog volgen, dit is een voorlopige advertentie om eens te zien of iemand interesse heeft in deze wagen.
Ik doe hem weg aan de hoogste bieder.
- Witte wagen
- 2000 benzine
- bouwjaar 1991
- word in de simonis gezet
- word vanbinnen gekuist
- bluts aanwezig in linker-achterdeur, word eruit gehaald
- volledig elektrisch
- elektrische spiegels
- open dakje
- oude luxe auto
- aantal schrammen in de bumper vooraan, oops
ziet er uit zoals op de foto, eigen foto's volgen nog en bij interesse staan deze hier nog sneller op.
Beginprijs : ALLES
Meeneemprijs : shoot me! 300 euro ?
Word ook geplaatst op andere sites en hier bij kenissen. Deze krijgen dan ook voorrang.
voorbeeld : http://img.gielda24h.pl/54851_0.jpg
De mijne heeft weliswaar de blitse stickers niet, verder volledig identiek
veel specificaties ken ik hier niet van maar dit kan nog volgen, dit is een voorlopige advertentie om eens te zien of iemand interesse heeft in deze wagen.
Ik doe hem weg aan de hoogste bieder.
- Witte wagen
- 2000 benzine
- bouwjaar 1991
- word in de simonis gezet
- word vanbinnen gekuist
- bluts aanwezig in linker-achterdeur, word eruit gehaald
- volledig elektrisch
- elektrische spiegels
- open dakje
- oude luxe auto
- aantal schrammen in de bumper vooraan, oops
ziet er uit zoals op de foto, eigen foto's volgen nog en bij interesse staan deze hier nog sneller op.
Beginprijs : ALLES
Meeneemprijs : shoot me! 300 euro ?
Word ook geplaatst op andere sites en hier bij kenissen. Deze krijgen dan ook voorrang.
voorbeeld : http://img.gielda24h.pl/54851_0.jpg
De mijne heeft weliswaar de blitse stickers niet, verder volledig identiek

