Archief - Daihatsu Applause - witte wagen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tinbie

Legacy Member
Ik had graag mijn daihatsu applause verkocht teab

veel specificaties ken ik hier niet van maar dit kan nog volgen, dit is een voorlopige advertentie om eens te zien of iemand interesse heeft in deze wagen.
Ik doe hem weg aan de hoogste bieder.

- Witte wagen
- 2000 benzine
- bouwjaar 1991
- word in de simonis gezet
- word vanbinnen gekuist
- bluts aanwezig in linker-achterdeur, word eruit gehaald
- volledig elektrisch
- elektrische spiegels
- open dakje
- oude luxe auto
- aantal schrammen in de bumper vooraan, oops

ziet er uit zoals op de foto, eigen foto's volgen nog en bij interesse staan deze hier nog sneller op.


Beginprijs : ALLES
Meeneemprijs : shoot me! 300 euro ?

Word ook geplaatst op andere sites en hier bij kenissen. Deze krijgen dan ook voorrang.

voorbeeld : http://img.gielda24h.pl/54851_0.jpg

De mijne heeft weliswaar de blitse stickers niet, verder volledig identiek

tinbie

Legacy Member
auto is er momenteel niet, ik zal vanavond / morgen foto's maken en morgen rond deze tijd dan ook posten :)


groetenNnzn

tinbie

Legacy Member
foutje het is een 16000 benzine
en final upje

die mag voor €100 weg !

auto rijd perfect, geen mankemenken.
Laatst is nog de join de coulasse vervangen geweest, dus geen hitte problemen meer
Auto komt met 4 banden, het reservewiel moet gemaakt worden, kheb platte band gehad op rw :(

Dus goed rijdende auto voor €100!


gts

tinbie

Legacy Member
niet gekeurd, is maar gekeurd tot eind augustus

voor 175 kan je hem hebben met keuring, laatste keuring ging ie er door zonder mankementen

dr.luv

Legacy Member
als je paar foto's zou maken, kan je er mss meer voor krijgen..
want ik zou hem wel eerst is willen zien

tinbie

Legacy Member
okay, dan zijn er 3 gerintereseerden divinity, dr. luv en seakertje.

Foto's zijn er morgen! promised!

MaaLeK

Legacy Member
ook wel intresse anders .. wanneer ik foto's zie, zal ik een prijsje zeggen ..

divinity---

Legacy Member
ik heb al eerste 100 geboden dus heb ik het recht om eerst de auto te hebben voor 175 gekeurd bod van 175 gekeurd dan

MaaLeK

Legacy Member
divinity--- zei:
ik heb al eerste 100 geboden dus heb ik het recht om eerst de auto te hebben voor 175 gekeurd bod van 175 gekeurd dan

Tuurlijk, U mag hem hebben.. Als je toch zo op je strepen staat. Ik zoek wel verder..

MVG

tinbie

Legacy Member
divinity--- zei:
ik heb al eerste 100 geboden dus heb ik het recht om eerst de auto te hebben voor 175 gekeurd bod van 175 gekeurd dan

bod aanvaard, I guess :)

exo

Legacy Member
divinity--- zei:
ik heb al eerste 100 geboden dus heb ik het recht om eerst de auto te hebben voor 175 gekeurd bod van 175 gekeurd dan

kweenie ze, als er nu iemand 200€ wil geven dan hebt gij geen recht van spreken zu...

Di€tse

Legacy Member
ng te koop ? kwil da wel een 200euro vo geven anders

grtzzz:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan