Desert
Legacy Member
Het gaat hier over 2 drankautomaten aangekocht begin van dit jaar.
1) is voor flesjes of blikken in te steken
2) voor koffie en chocomelk etc te maken
beiden staan op euro en zijn volledig zelf aan te passen.
Als er vragen zijn just shoot
pics
http://img70.imageshack.us/my.php?image=automaatpe9.jpg
http://img124.imageshack.us/my.php?image=automaat2dw6.jpg
1) is voor flesjes of blikken in te steken
2) voor koffie en chocomelk etc te maken
beiden staan op euro en zijn volledig zelf aan te passen.
Als er vragen zijn just shoot

pics
http://img70.imageshack.us/my.php?image=automaatpe9.jpg
http://img124.imageshack.us/my.php?image=automaat2dw6.jpg
Kost da echt zoveel of bedoelde ge 15 000 BEF? 