Ze doen daar gekke dingen bij Fon met hun prijzen..
Zelf gebruik k ook een Fon(eentje gewonnen met school).
& Olangs kreeg ik een email van hen, dat ik voor kerstmis gewoon 3 gratis fon's kon krijgen

Die dan maar als de bliksem besteld & idd, een 2 tal weken => 3 Free Fon's aan mn deur, normale kostprijs: 120 Euries..
Waarschijnlijk geven ze er zoveel mogelijk weg om hun community te vergroten.. (want hier @ Belgie zijn er toch nog behoorlijk weinig fon's hoor

, de mijne wordt denk 'k niet eens getoont op de Fon maps..)
Ik ga ze hier ook niet free weggeven, ik heb nog wel wat vrienden die er ook raad mee weten, vandaar.