Archief - fon router: la fonera

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

desolation

Legacy Member
Stimpy zei:
waar staat dat van dat da gratis moet? kheb ook zo een fon routerke gekocht
waarom zou ge da in godsnaam gratis moete krijge?

Omdat gijzelf ook enkel de verzending betaalt, en de router gratis krijgt ...
Lees de Use Policy van het ding eh, tstaat er allemaal in

whocares

Legacy Member
desolation zei:
Omdat gijzelf ook enkel de verzending betaalt, en de router gratis krijgt ...
Lees de Use Policy van het ding eh, tstaat er allemaal in

blablabla, da doet er allemaal nie meer toe, als ge vorige pagina leest, dan ziet ge zelf dat ik geen geld vraag maar iets wil ruilen in de plaats

en als ik uw woorden letterlijk wil nemen dan zeg 'k gewoon gratis router, verzending 20euro en tis van u en dan ben 'k wettelijk wel in orde?

Stimpy

Legacy Member
dus iedereen kan zo een gratis wireless ding vragen ? :|

hm lol ik zie dat de webraider ier 10 huizen verder woont en ook zo een routerke heeft O_o wel cool

whocares

Legacy Member
sluit da hier maar, kzal em wel ophangen als versiering

fon veranderd z'n prijzen dag tot dag, vandaag ebde enen voor 10euro, en desolation, wel raar dat ik dan het volgende krijg:

La Fonera

FON’s tiny wireless router and the easiest way to join the FON Community and make your connection wireless.

EUR4.31

SUBTOTAL: EUR4.31
Shipping Costs: EUR4.31
Sales Tax: EUR1.38
TOTAL: EUR10.00

zie ik daar nu een gewone prijs voor het toestel EN nog eens verzendkosten?!


maar tmag toe, kzal er eens creatief mee zijn!

sh011265

Legacy Member
Ze doen daar gekke dingen bij Fon met hun prijzen..
Zelf gebruik k ook een Fon(eentje gewonnen met school).
& Olangs kreeg ik een email van hen, dat ik voor kerstmis gewoon 3 gratis fon's kon krijgen :crazy:
Die dan maar als de bliksem besteld & idd, een 2 tal weken => 3 Free Fon's aan mn deur, normale kostprijs: 120 Euries..

Waarschijnlijk geven ze er zoveel mogelijk weg om hun community te vergroten.. (want hier @ Belgie zijn er toch nog behoorlijk weinig fon's hoor:(, de mijne wordt denk 'k niet eens getoont op de Fon maps..)

Ik ga ze hier ook niet free weggeven, ik heb nog wel wat vrienden die er ook raad mee weten, vandaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan