bboy_floflo
Legacy Member
Ik verkoop voor ne maat zijne jas dat hij toch niet aandoet. Is in heel goede staat.
Ik denk wel dat het een echte jas is, althans hij is goed afgewerkt (ook langs binnen), heeft ook g-star op het ritske staan enzo. Ik heb er zoveel mogelijk foto's van gemaakt dat ook maar de echtheid zou kunnen bewijzen, want een kasticketje heb ik niet.
De maat is XL
Foto's
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Minimum : 50€
Meeneem : 80€
Hij kan verstuurd worden met de post (kosten zijn voor de koper dus excl. bieden) of hij kan gratis afgehaald worden.
Als je nog vragen of opmerkingen hebt zeg ze gerust.
succes met het bieden!
Ik denk wel dat het een echte jas is, althans hij is goed afgewerkt (ook langs binnen), heeft ook g-star op het ritske staan enzo. Ik heb er zoveel mogelijk foto's van gemaakt dat ook maar de echtheid zou kunnen bewijzen, want een kasticketje heb ik niet.
De maat is XL
Foto's
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Minimum : 50€
Meeneem : 80€
Hij kan verstuurd worden met de post (kosten zijn voor de koper dus excl. bieden) of hij kan gratis afgehaald worden.
Als je nog vragen of opmerkingen hebt zeg ze gerust.
succes met het bieden!