Archief - Gitaar set !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rocknsad

Legacy Member
Wegens omstandigheden moet ik mijn hobby beëindigen, daarom dit aangeboden:

***Electrische Hofner Colorama special;

Zeer toffe gitaar, kwaliteit vergelijkbaar met epiphone,... Door zijn P90 pickup's geschikt voor zowat elk genre ... Van funky clean tot stevige rock ! Kleur: Winered... Geen schade of iets , is enkel een week of 2 oud. Juist nieuw besnaard met 0,10 Dean markley snaren.
Nieuwprijs was 270 €


***Harley benton HBCG45
budget " Blues" Gitaar, perfect om 's avonds of buiten o.i.d. te oefenen, nieuwprijs was 39 €, de kwaliteit is wel recht evenredig met de prijs natuurlijk maar een leuke oefengitaar... Heeft enkele krassen en aan de head is het merk niet meer 100 % leesbaar.

***Smokey Zinky:
Leuke en compacte draagbare versterker, zowat het beste in de categorie miniamps, gaat hier over de plastieken versie... Dit beestje ROCKT als hij aan een cabinet gehangen wordt, je zal echt verbaasd zijn ! Gaat hier over een doorzichtig ( niet blauw zoals op foto ) carbonate model.
Nieuwprijs 35 €

*** Kabel meegeleverd , alsook verschillende plectrums in verschillende diktes


Met spijt in het hart ... Voorlopig enkel als set te koop voor mijn vraagprijs ( 250 € )of beste bod



Foto's : http://www.2dehands.be/gitaar-set-1xelec-hofner-1xfolk-hb-1x-26434539.html?per=100

Hekje#

Legacy Member
Ben wel (sterk) geinteresseerd in je akkoustische gitaar.
Laat maar iets weten moets je deze apart verkopen !

sterke interesse dus!

groeten

cir

Rocknsad

Legacy Member
Liefst alles tesamen... Hoeveel zou je geven voor die akoustische ?

Hekje#

Legacy Member
Hmm..

Je nieuwprijs was €39..
Paar gebruikerssporen..
Je woont in Liedekerke (ik denk dat dit wel een stukje van sint-truiden vandaan is, dus afhalen lijkt me niet echt mogelijk, mss halfweg afspreken wel).

Kilopost is €8.60 zeker?

Kzou zeggen:

Bod van 22 incl?

Rocknsad

Legacy Member
Verzenden is riscant natuurlijk , en dan nog had ik toch gehoopt op 21,40 excl

Hekje#

Legacy Member
30 incl dan.

Verzenden is idd riscant.
Mss als je akkoord bent 20 euro storting voor verzending 10 euro bij ontvangst in goede staat dan mag je mij PM'en met je e-mail adres.

Met vriendelijke groeten,

cir

Rocknsad

Legacy Member
Kga nog ff afwachten dan, ik zou niet eens weten hoe het op te sturen , ik heb de doos niet eens meer :)

Rocknsad

Legacy Member
Kheb gezien dat er veel interesse is in de elektrische alleen... Dus misschien dat we achteraf nog iets kunnen regelen hé :)

Hekje#

Legacy Member
Jup,

Ik ga deze thread wel niet meer in echt in het oog houden, dus als er nog iets te regelen valt PM me maar !

groeten

ci
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan