enjuu
Legacy Member
Ja mensen ik verkoop de gitaar van mijn broertje die sinds gisteren beslist heeft te stoppen met gitaar spelen.
Hij heeft het amper een jaar volgehouden dus de gitaar is nog in goede staat.
Hierbij verkoop ik nog een voetsteuntje en een steun om je notenboek op te leggen.
Dit is ideaal voor iemand die wilt beginnen met gitaar te spelen.
Richtprijs hebben we hier niet
Greetzz
Hij heeft het amper een jaar volgehouden dus de gitaar is nog in goede staat.
Hierbij verkoop ik nog een voetsteuntje en een steun om je notenboek op te leggen.
Dit is ideaal voor iemand die wilt beginnen met gitaar te spelen.
Richtprijs hebben we hier niet
Greetzz