SpiderRS
Legacy Member
ik heb hier nog liggen
-Ijsmachien van philips (voor zelf ijscreme/softijs te maken)+receptenboekje
-Airhockey tafel (carrefour gekocht)
dat is het wat me momenteel te binnenschiet (laptop staat ook bij computer)
prijzen zijn niet echt
ik kijk wel wat er uit de bus komt gevallen
EDIT BY MOD:
Sega games moeten in het subforum console !
Laptop mag enkel in subforum computer waar je deze reeds geplaatst had !
-Ijsmachien van philips (voor zelf ijscreme/softijs te maken)+receptenboekje
-Airhockey tafel (carrefour gekocht)
dat is het wat me momenteel te binnenschiet (laptop staat ook bij computer)
prijzen zijn niet echt
ik kijk wel wat er uit de bus komt gevallen

EDIT BY MOD:
Sega games moeten in het subforum console !
Laptop mag enkel in subforum computer waar je deze reeds geplaatst had !