kloon
Legacy Member
Wegens overschakelen naar een straight razor doe ik mijn Edwin Jagger DE89L klassiek scheermes vd hand.
Het is een milde krabber dus ideaal voor een beginner of iemand met meer ervaring.
http://www.razorstore.nl/edwin-jagger-de89l-klassiek-scheermes-safety-razor.html
Het is 4 maanden gebruikt en eigenlijk nog in 99,9% nieuwstaat.
Je krijgt er ook nog 5 perma-sharp mesjes bij. http://www.shavelounge.co.uk/perma-sharp-double-edge-safety-razor-blades/
Prijs 20€ inclusief verzending in een bubbel envelop.
Verkocht slotje aub
Het is een milde krabber dus ideaal voor een beginner of iemand met meer ervaring.
http://www.razorstore.nl/edwin-jagger-de89l-klassiek-scheermes-safety-razor.html
Het is 4 maanden gebruikt en eigenlijk nog in 99,9% nieuwstaat.
Je krijgt er ook nog 5 perma-sharp mesjes bij. http://www.shavelounge.co.uk/perma-sharp-double-edge-safety-razor-blades/
Prijs 20€ inclusief verzending in een bubbel envelop.
Verkocht slotje aub