Archief - Magic The Gathering: 200 kaarten + startersset

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

the_viper66

Legacy Member
Ooit eens cadeau gekregen van een maat maar nooit mee gespeeld, niet echt mijn ding :p

Stapeltje van +- 200 kaarten (zouden aantal waardevolle bijzitten)
Startersset (2 decks + handleiding)

foto: Magic kaarten

Geen idee wat dit waard is. Bieden dus, ik zie wel. Liefst alles in 1x :p

Ruilen kan, wel enkel met PS2-games.


Afhaling kan te Erpe-Mere (voorkeur) alsook verzending.

Mvg.

Edit: staat ook op tones.

Beastiality

Legacy Member
Ik heb er hier ook nog liggen, laat iets weten als ge dervan afgeraakt.

the_viper66

Legacy Member
Echt niet meer personen hier die met deze kaarten spelen? :wtf:
Perfecte set voor beginners ook (handleidingen enz.)

Moet er echt niet veel voor hebben ;)

Er kan ook geruild worden met PS2-games.


Mvg.

Areknia

Legacy Member
jep excl :)

Ik kan ze ook altijd komen afhalen ik woon in herzele dus is niet zo ver
moet dan wel eens aan mijn ouders vragen wnnr zij mij kunnen voeren.

Morgen zou eigenlijk perfect zijn want dan gaan we in impe op familiebezoek dus dan mss een stop bij jou
laat me zo snel mogelijk iets weten. Liefst tegen morgenmiddag 12uur.

Thx.

the_viper66

Legacy Member
Rofellos zei:
Wat zouden de waardevolle zijn?

Oei oei, daar vraag je me iets :p

Maat van me (van wie ik pakket gekregen had) zegt dat er aantal tussenzitten die redelijk wat geld waard zijn.

Is misschien interessant dus voor een verzamelaar?


Mvg.

the_viper66

Legacy Member
Enkele van de waardevolle (5€ +) zouden zijn:

- Blinking Spirit (Ice Age)
- Crown of the Ages (Ice Age)
- Dread Wright (Ice Age)
- Ancestral Memories (Mirage)
- Jungle Patrol (Mirage)
- Nature's Resurgence (Mirage)

Mvg.

highway patrol

Legacy Member
Magic is voor eenzaten die leven in de kelder van hun ouders

the_viper66

Legacy Member
highway patrol zei:
Magic is voor eenzaten die leven in de kelder van hun ouders

Heb er ook zo'n idee over, daarom heeft het me nooit geïnteresseerd :D

Areknia

Legacy Member
Toevallig ebde 2mensen nodig voor da spel te spelen.

En er zijn mensen die nu geobsedeerd zijn om zo van die zeldzame te verzamelen das bij alles zo. Ik ken paar kameraden die dat ook spelen en die zijn totaal geen eenzaten.

Maja swat

Desert

Legacy Member
het inzicht en denkvermogen da ge voor magic nodig hebt maakt het echt niet voor "eenzaten"

the_viper66

Legacy Member
Ik ben er nooit voor geweest, maar..

Er mag nog altijd geboden worden :)

Mvg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan