Speedy
Legacy Member
Bij deze verkoop ik dus mijn Nitro naked van het jaar 2005. Het is een klasse B, dus rijbewijs is verplicht.
Hij heeft +-3800km op de digitale teller.
De brommer is in perfecte staat, buiten een beetje valschade welke makkelijk te repareren valt.
Hij heeft een topsnelheid van 50km/u, deze hangt wel af van je gewicht. (dit was zo al van in het fabriek)
De brommer kan meteen opgehaald worden, er is net nieuwe olie op, altijd 100% synthetische. Hij is rijklaar.
De brommer staat volledig origineel, met spiegels, spatbord... Hij is nooit opgedreven geweest en er is nooit gebruik gemaakt van andere onderdelen (maw nooit getuned).
Gelijkvormigheidsattest is aanwezig.
Verkoop wegens aankoop moto.
Ben bereikbaar op 0494/44.54.92
Staat ook op:
http://www.kapaza.be/detail/6178205/
http://www.2dehands.be/mbk-nitro-naked-van-2005-25364616.html?per=100
Foto's: zie links hierboven
Hij heeft +-3800km op de digitale teller.
De brommer is in perfecte staat, buiten een beetje valschade welke makkelijk te repareren valt.
Hij heeft een topsnelheid van 50km/u, deze hangt wel af van je gewicht. (dit was zo al van in het fabriek)
De brommer kan meteen opgehaald worden, er is net nieuwe olie op, altijd 100% synthetische. Hij is rijklaar.
De brommer staat volledig origineel, met spiegels, spatbord... Hij is nooit opgedreven geweest en er is nooit gebruik gemaakt van andere onderdelen (maw nooit getuned).
Gelijkvormigheidsattest is aanwezig.
Verkoop wegens aankoop moto.
Ben bereikbaar op 0494/44.54.92
Staat ook op:
http://www.kapaza.be/detail/6178205/
http://www.2dehands.be/mbk-nitro-naked-van-2005-25364616.html?per=100
Foto's: zie links hierboven