Archief - Moto schaalmodellen, WoW artbook

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PsYmon

Legacy Member
Yupz,

aangezien ik binnenkort naar een kleine studio verhuis, zijn hier een aantal dingen overbodig.

Schaalmodellen van moto's:
- 2 grote (ong 30cm lang en 15 hoog).
Ducati 999 (geel)
Honda Fireblade (opmerking: voorruit is een barst in, maar valt niet hard op)
Minimumprijs per stuk: 10 euro exclusief eventuele verzending

- 7 kleinere modellen (15 op 7 ongeveer)
Verscheidene Ducati's, 2 Suzuki's, 1 Triumph en 1 Kawasaki
Minimumprijs per stuk: 3,5 euro exclusief eventuele verzending

- 1 MV Agusta bouwpakket dat ik zelf ineen heb gestoken. Ongeveer 20 op 10. Is mooi gemaakt, enkel het voorlicht paste niet goed en is wat mee geprutst.
Minimumprijs: 5 euro exclusief eventuele verzending

FOTO'S: http://s7.photobucket.com/albums/y256/realmika/

WoW artbook.
Nix aan te zien van schade of gebruikerssporen. Perfect onderhouden.
Minimumprijs: 7,5 euro exclusief eventuele verzending.


FOTO'S: http://s7.photobucket.com/albums/y256/realmika/

PsYmon

Legacy Member
Nope, tzijn allemaal super of hypersports :)
Nog een uurtje opladen.

ashraa

Legacy Member
kan je eens een link/foto van dat wowbook posten, sterke interesse maar wil hem nl niet dubbel hebben :p

ashraa

Legacy Member
hoppa 7.5 exclusief voor je wow boek
(er is er inderdaad maar één van bradygames maar verschillende van andere publishers maar wegens copyright niet zo populair :p)

PsYmon

Legacy Member
DoubleYouIm zei:
hier interesse

mvg

Proficiat. Onthou u maar uit mijn thread hier, want uw iTrader en biedgedrag spreken ook boekdelen ;)

@ashraa: genoteerd.

Kodakse opgeladen. Expect pics soon :woohoo:
EDIT: pics onlijn

ashraa

Legacy Member
ik geef je er 7.5excl en een rondje op cafe als je voor da boek snel afsluit :p
mag ik dan voorstellen voor een kannetje koffie op terras van edera op vrijdagsmarkt (enigste cafe met danté koffie dat ik in gent ken, echt een aanrader)

PsYmon

Legacy Member
WoW boek is verkocht dan :)
Tzal dan wel een overdekt terrasje moeten zijn, gelijk dat het hier regent voor de moment :drool:

PsYmon

Legacy Member
Hop, indien er tegen vanavond geen bod op de moto's is, gaan ze naar de plaatselijke armekindjesinzamelactiedinges.

ashraa

Legacy Member
maar in plaats van te denken aan de arme kindjes kan je het altijd aan bevoorbeeld aan een instelling voor gehandicapten ook doneren
m'n vriendin haar 2 broers zijn beide gehandicapt dus weet ik beetje hoe het reilt en zeilt in zo'n instelling ivm met speelgoed en leuke toffe dingen
zo'n instellingen worden meestal vergeten omdat alles naar weeshuizen en kringloopcentra wordt gebracht
dus als je anders eens een andere doelgroep wil gelukkig maken kan je het altijd naar http://dendries.be/index.php?m=60
brengen of als je wil kom ik je met auto halen en brengen we het samen (is echt machtig om die mensen dolgelukkig te zien met zo'n toffe dingen)
en meestal gaat zo'n delicate dingen langer mee dan bij kinderen :p
centrum Den Dries is zowat hoofdorganisator van "Rock For Specials" dus kan je zeker zijn dat dit een instelling is met het hart op de juiste plaats :d

als dit te veel offtopic is negeer het maar

MRzone

Legacy Member
PsYmon zei:
Hop, indien er tegen vanavond geen bod op de moto's is, gaan ze naar de plaatselijke armekindjesinzamelactiedinges.
- 2 grote (ong 30cm lang en 15 hoog).
Ducati 999 (geel)
Honda Fireblade (opmerking: voorruit is een barst in, maar valt niet hard op)
€10 voor de 2

PsYmon

Legacy Member
Da's helaas onder mijn minimumprijs :)

@Ashraa: ik zal ze dan aan u geven moest er hier niets meer geregeld worden. Wel ni zelf mee spelen eh dan :D

ashraa

Legacy Member
oh, daar moet ge gene schrik van hebben, ik wil u zelfs meepakken voor het af te geven, dan kunt ge zelf da geluk op hun gezicht zien (zou het zelfs liever zo hebben dan kan niemand me later iets betichten van bedrieger of zo, niet naar jou toe psymon ofc)

MRzone

Legacy Member
- 2 grote (ong 30cm lang en 15 hoog).
Ducati 999 (geel)
Honda Fireblade (opmerking: voorruit is een barst in, maar valt niet hard op)
€15 voor de 2 laatste bod

PsYmon

Legacy Member
Nope, als ik mijn minimumprijs niet krijg geef ik ze liever weg. Pun intended :baard:

VinceFeet

Legacy Member
Hoeveel kost het om die grote, gele ducati te verzenden? Want als die verzendingskosten meevallen (lees: om en bij de €5) bied ik dus €10 exclusief op de grote, gele ducati.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan