nOOb 001
Legacy Member
de fiets is een zeer goedkoop model, zoals sommigen zeggen, "carrefourfiets"
kader is van alu (allez zo klikt het toch als ge er is tegen titst)
werkende remmen
reflectoren
bel
18 vitessen (3 vooraan)
met het schakelen achteraan loopt iets mis, hij schakelt wel, maar enkel op het laatste stuk van de draai aan de het wieltje aan het stuur, je moet dan redelijk veel kracht zetten, en hij neemt dan ook niet alle tandwielen meer
maar dit moet te repareren zijn als je er iets van kent
de vering die erop zit, is een scott excomp vering, dit trekt de prijs wel wat omhoog
min 75
mee 100
http://my. opera.com/nOOb%20001/albums/show.dml?id=341517
de spatie verwijderen, da kan je de foto's zien
staat ook op andere plaatsen te koop
kader is van alu (allez zo klikt het toch als ge er is tegen titst)
werkende remmen
reflectoren
bel
18 vitessen (3 vooraan)
met het schakelen achteraan loopt iets mis, hij schakelt wel, maar enkel op het laatste stuk van de draai aan de het wieltje aan het stuur, je moet dan redelijk veel kracht zetten, en hij neemt dan ook niet alle tandwielen meer
maar dit moet te repareren zijn als je er iets van kent
de vering die erop zit, is een scott excomp vering, dit trekt de prijs wel wat omhoog
min 75
mee 100
http://my. opera.com/nOOb%20001/albums/show.dml?id=341517
de spatie verwijderen, da kan je de foto's zien
staat ook op andere plaatsen te koop
