Archief - Parfum - Acqua Di Gio, Code

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Garmir

Legacy Member
Wegens aankoop van 2 nieuwe niche perfumes en het nauwelijks gebruiken van onderstaande, bied ik ze te koop aan.
Alle parfums zijn aangekocht in de Inno, 100% origineel. Verpakking heb ik niet meer is verloren gegaan bij de vorige zomeropkuis.

    • Merk/Type: Georgio Armani - Acqua Di Gio
    • Beschrijving: Acqua di Gio Giorgio Armani cologne - a fragrance for men 1996
    • Inhoud: Fles Eau de toilette 200ml @ ca 70% + After shave balm 100ml @ ca 80% + Deo stick | ca 75%
    • Nieuwprijs (parfumania.be) 92.95 + 49.95 + 25.50
    • Minimumprijs / Meeneemprijs: €50 (+/- 50% van huidig volume prijs, Deostick gratis)
    • Merk/Type: Paco Rabanne - Invictus
    • VERKOCHT
    • Merk/Type: Hugo Boss - Energise
    • VERKOCHT
    • Merk/Type: Georgio Armani - Armani Code
    • Beschrijving: Armani Code Giorgio Armani for men
    • Inhoud: Fles Eau de toilette 125ml @ ca 20% + After shave lotion 100ml @ ca 95% + Deo stick | ca 50%
    • Nieuwprijs (parfumania.be) 82.95 + 49.95 + 27.95
    • Minimumprijs / Meeneemprijs: €30 (+/- 50% van huidig volume prijs, Deostick gratis)


- Wordt telkens verkocht per set.
- Kan opgestuurd worden op kosten en risico van de koper (Met de diensten van Bpost)
- Kan afgehaald worden in Gentbrugge
- Bij aankoop van alle 3 Gratis verzending of levering indien regio Gent
- Minimum = meeneem, het heeft geen zin om te onderbieden. Prijzen zijn denk ik reeds zeer democratisch.


Mvg,
Garmir

Sheik Yerbouti

Legacy Member
Toch een bod van €25 inclusief verzending met kiala (kost €4,5) https://www.kiala.be/benl
Merk/Type: Paco Rabanne - Invictus
Beschrijving: Invictus Paco Rabanne cologne - a new fragrance for men 2013
Inhoud: Fles Eau de toilette 100ml @ ca 80% + Deo stick | ca 90%
Nieuwprijs (parfumania.be) 68.95 + 18.95
Minimumprijs / Meeneemprijs: €25 (+/- 50% van huidig volume prijs, Deostick gratis)

tyhrelier

Legacy Member
Meeneem op 3. Hugo Boss - Energise.
Per verzending op kosten van mij.

PM me maar voor details.

Garmir

Legacy Member
Sheik Yerbouti, ik verzend niet met de Kiala, heb daar al verschillende keren enorm slechte ervaring mee gehad. Ik kan versturen met Bpost (bpack D+1 pakket), dit komt neer op € 6,5
Indien dit Ok is voor u, dan laat je het maar weten en stuur ik u de nodige gegevens.

tyhrelier, Je hebt PM

Sheik Yerbouti

Legacy Member
Garmir zei:
Sheik Yerbouti, ik verzend niet met de Kiala, heb daar al verschillende keren enorm slechte ervaring mee gehad. Ik kan versturen met Bpost (bpack D+1 pakket), dit komt neer op € 6,5
Indien dit Ok is voor u, dan laat je het maar weten en stuur ik u de nodige gegevens.

tyhrelier, Je hebt PM

Als je akkoord gaat met €25 inclusief verzending met bpost, dan wil ik het wel.

Garmir

Legacy Member
Voor de Invictus is de minimumprijs en meeneemprijs € 25. Dit is EXCLUSIEF verzendkosten! Zoals onderaan in mijn thread te lezen is: Kan opgestuurd worden op kosten en risico van de koper (Met de diensten van Bpost) Deze kost is €6,50 (pakje van ca 500 gram)

En ik begrijp ook niet goed waarom je ineens minder zou gaan bieden als uw eerste post. Daar kan ik lezen dat je €25 bied met verzending van Kiala aan € 4,5. Komt neer op €29,5.

Met andere woorden: €25 + €6,5= €31,5. Voor dit bedrag kan de Invictus van jou zijn.

vanrumst

Legacy Member
25€ excl voor de Invictus, verzending met bpost. stuur maar pm indien nog te koop.

Garmir

Legacy Member
Vanrumst, aangezien sheik niets meer laten weten is ie voor je, je hebt pm

(Up1:) Hugo boss ook weer te koop

vanrumst

Legacy Member
Doe die Hugo Boss er ook maar bij, ik schrijf het morgen over.

Garmir

Legacy Member
Av018, aangezien vanrumst meeneemprijs bied is de boss voor hem, ik hoor het wel of je nog interesse hebt voor de Armani

Garmir

Legacy Member
Steve, is te weinig voor de Acqua Di Gio.

+ Up 2: startthread aangevuld met armani code
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan