Archief - pocketbike

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brecht

Legacy Member
pocketbike te koop, rood met wit, nog in de doos, dus de voetsteuntjes en dergelijke zijn nog niet gemonteerd, het deksel is der wel al afgeweest maar de pocketbike is er nog nooit uitgeweest. foto's kunnen genomen worden op aanvraag.
paar gegevens uit het boekje:
two stroke
number of cylinders:1
size: 49cc
cooling system: air cooled
power output: 2.5KW @ 8700 rpm
carburator: dell'orto
fuel admission: reed valve direct to crankcase
ignition: electronic
spark plug: NGK B9 ES
starting: hand pull type, manual
clutch: centrifugal, friction
voor en achter schijfremmen
benzinetank van 2 liter
met de verhouding die erop zit een max snelheid van +- 60 per uur
gewicht: 19kg
max gewicht van de berijder: 110 kg
lengte: 950mm
breedte: 500mm
hoogte: 565mm

Brecht

Legacy Member
staat niet echt iets van in de manual, maar aan het engels te zien in de manual is da wel goe mogelijk :p

Brecht

Legacy Member
tgoh kzou nie wete, nieuw kost da 250 ofzo in de winkel, en em is ook splinternieuw dus had gedacht aan 200€? em staat ook te koop in men vriendenkring, dus kan zijn dat hij daar verkocht word, maar da laat ik zeker hier weten. mvg

Brecht

Legacy Member
der zit enkel de manual bij, en staat niets van merk op, maar der hangen plakkers van watts industries op ofzo, maar da zal wel geen merk zijn van pocketbikes :p

Brecht

Legacy Member
sorry maar da vind ik wa te weinig, ik weet dat ik geen minprijs gegeven heb maar voor nen splinternieuwen is da toch iets te weinig vind ik.

Brecht

Legacy Member
factuur heb ik niet, en ik verkoop deze voor mijn baas, dus geen idee waar ie gekocht is. zijkant kan ik niet fotograferen zonder de doos open te scheuren, dus da ga ik nie doen. bovenkant kan ik wel fotograferen, maar kan ik nu niet doen.

PsYmon

Legacy Member
Brechtvm: je mag er gerust op wijzen dat de prijs te hoog zou zijn mocht het toestel van Chinese makelij zijn, maar je hoeft dat niet steeds te herhalen. 1 post is genoeg, zodat hij eventueel zijn baas kan informeren en meer info vragen, en zodat potentiële kopers ook meer info kunnen krijgen.

By the way, we gaan hier niet beginnen vergelijken met ebay. Jij weet ook goed genoeg dat dit geen goede referentie is he ;)

kibo

Legacy Member
Offtopic verwijderd,
wie nu nog offtopic gaat, mag zich aan infractions verwachten.

@verkoper
mss beetje meer info geven(afkomst,type,min/meeneemprijs).

Brecht

Legacy Member
type/afkomst heb ik al vermeld, afkomst: ik verkoop hem van mijn baas en die heeft dat ooit eens gekocht een eind geleden, en type, der staat niets in de manual of op de pocketbike zelf (kan zijn dat der aan de zijkant iets staat, maar daarvoor moet ik de doos kapot doen en da ben ik niet van plan.) meeneemprijs, 175€? minprijs: als het mij niet aanstaat blijft hij hier staan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan