Archief - pokerset 200 chips in koffer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

elmo1

Legacy Member
ik verkoop dus een pokerset met 200 11 gram chips
deze set is nog in zeer goede staat en gaat weg omdat ik een grotere set heb gekocht van prijs heb ik geen gedacht
liefts afhalen en als het echt niet anders gaat word het opsturen omdat deze set wel een beetje gewicht heeft
foto's kan je hier vinden http://www.kapaza.be/detail/5877607/
staat dus ook op kapaza
happy bidding

elmo1

Legacy Member
ik heb em 25 betaald dus dacht aan iets van een 15 en anders hou ik em bij he da kan ik ook altijd

koansdflu

Legacy Member
je kan ze tegenwoordig al kopen voor 14 euro (300 chips)

elmo1

Legacy Member
heb in de week nog ene gehad die hier poste en die zei dat ze 7 eruo kosten en heb die ook al vriendelijk bedankt voor mijn thread te verzieken nu hebben ze die zijn post verwijdert en nu gaat gij ook nog een beetje komen zagen
zie thread https://www.beyondgaming.be/archive...-kordater-optreden-tegen-price-bashing.509253 het is dus hatelijk als je dat doet maar het niet bewijst via een BELGISCHE site niet zoals die kerel met een buitenlandse
als je zoiets wil meedelen doe dit dan via pm en niet op deze manier

Negreanu

Legacy Member
Mn maat heeft dien box en ik kan je garanderen dat het 11gr chips zijn :) anders zou ik hier niet posten :p

Dj Aero

Legacy Member
deze chips zijn wel degelijk 11 gram hoor bizi, dat kan ik je ook garanderen :) ik heb er eentje van mezelf open geknipt en er zat een metalen schijfje in! Toch heb je wel gelijk dat dit niet de zogenaamde kwaliteitsvolle chips zijn!

BiZi

Legacy Member
Dj Aero zei:
deze chips zijn wel degelijk 11 gram hoor bizi, dat kan ik je ook garanderen :) ik heb er eentje van mezelf open geknipt en er zat een metalen schijfje in! Toch heb je wel gelijk dat dit niet de zogenaamde kwaliteitsvolle chips zijn!

Damn, toch knap dat ze dit kunnen waarmaken voor slechts 12 euro!

elmo1

Legacy Member
die van mij zijn 11.5 gram chips dus in ieder geval ik ga ze bij houden ik bendie off topic hier beu dus doe maar slotje op

Negreanu

Legacy Member
elmo1 zei:
die van mij zijn 11.5 gram chips dus in ieder geval ik ga ze bij houden ik bendie off topic hier beu dus doe maar slotje op

Jij vroeg een duidelijk voorbeeld dat het goedkoper kan :p ewel ik geef je die, dus niks te offtopic

elmo1

Legacy Member
nee dat niet al de rest mar die van mij die komen wel nit uit de bart smit zenne
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan