Archief - pokertafels €50

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Snapscan

Legacy Member
ja er zijn er nog beschikbaar... heb wel al een afspraak met een paar dit weekend die er komen halen.

Naar leuven brengen doe ik niet want kost teveel tijd en als ik mijn nafte aanreken kost het bijna evenveel als de tafel

Grike

Legacy Member
Is er iemand die al achter zijn pokertafel is kunnen gaan ?
Ik heb voor het moment een beetje moeite om de verkoper te contacteren.

Grike

Legacy Member
Verkoper is gewoon op reis, had zen nick op msn niet goed begrepen ;)
Hij is binnekort weer terug

The_Boogieman

Legacy Member
bod 50€ voor de mooiste, minst beschadigde
ik kom afhalen, ik kan ieder weekend komen

evt kan ik die van gravendelver meepakken naar gent voor een vergoeding van zijnentwege van 10€, als zijn bod nog geldig is, de mijne zou namelijk ook voor in gent zijn

mijn bod is serieus, als ik bevestiging krijg kom ik er asap achter, u hebt mijn woord.

Snapscan

Legacy Member
The_Boogieman zei:
bod 50€ voor de mooiste, minst beschadigde
ik kom afhalen, ik kan ieder weekend komen

evt kan ik die van gravendelver meepakken naar gent voor een vergoeding van zijnentwege van 10€, als zijn bod nog geldig is, de mijne zou namelijk ook voor in gent zijn

mijn bod is serieus, als ik bevestiging krijg kom ik er asap achter, u hebt mijn woord.

vantweekend is goed voor mij ... met gravendelver moet ge zelf maar afpsreken dan ...

Voeg me anders toe op msn [email protected]

er zijn er al 2 een tafel komen halen dus nog altijd een 10 tal over ... greetz

fromalk

Legacy Member
hey ik heb serieus interesse in een tafel en kan er volgend week end ook achter komen... Mss wel 1 probleem; past zoiets in een golf 5 denk je? :p Anders zit k een beetje vat met het transport :)

Snapscan

Legacy Member
ja er zijn nog tafels over ... toevoegen op msn ...

in een golf 5 past dit NIET

past met moeite in een break of in jeep

NotoriousP

Legacy Member
Een mogelijkheid tot leveren in de buurt van mechelen is er niet zeker?

fromalk

Legacy Member
Hoi,

sorry maar dan ga k moeten afzeggen, men ma haar auto is te klein :p :d

Snapscan

Legacy Member
ik kan leveren vanaf 15 juni ... heb examens tot dan
Afspreken dan op msn...

beambeam

Legacy Member
Als je in mechelen kan leveren in 15 juni dan koop ik er eentje en mag je ze direct opzij zetten voormij

L@TrO

Legacy Member
Als er 1tje tot Mechelen/ Antwerpen geraakt, dan heb ik ook wel intresse
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan