Archief - Pokémon Stuff

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

longpatje

Legacy Member
diverse pokemon figuren : 10 euro
pokebal knikker schieter : 6 euro

San Yokohama

Legacy Member
genoteerd. :)

Indien je €20 biedt dan mag je ze nu hebben. ;)

Pokédex heb ik ondertussen gevonden, maar daar is geen foto voor nodig denk ik..

Alles staat ook op kapaza/2dehands btw!

kibo

Legacy Member
diverse pokemon figuren
pokebal knikker schieter
20€

Ivm pokedex,volgens mijn zoontje bestaan er 3 of 4
verschillende.(mijn zoontje heeft al 2 verschillende)
indien het de laatste is (Diamond/Pearl) heb ik ook interesse.

longpatje

Legacy Member
halo, dus ik bied, en daarna zet je meeneem ??
Leuk, bedankt
itrader zal volgen

San Yokohama

Legacy Member
Euhmm ... zo doe ik het altijd en er zijn nog nooit problemen & klachten geweest ...

En trouwens, de zin "als je €20 biedt sluit ik nu af" (dit geld dus ook voor de andere) heb je al zien staan VOORDAT kibo geboden had, want ik heb het balkje "currently users viewing" goed in de gaten gehouden en je naam stond erbij toen die zin er al was. (dus je hebt het weldegelijk zien staan)
Het lijkt me dus helemaal niet eerlijk dat je me hiervoor een slechte beoordeling gaat geven, je hebt nl. geen poot om op te staan. :s

longpatje

Legacy Member
tja, nu wel dus he.
je had je meeneem maar dadelijk in je beginpost moeten zetten.
Nu heb ik richtprijs geboden en nadien zet je er even een meeneemprijs?

San Yokohama

Legacy Member
Je hebt de meeneemprijs toch duidelijk zien staan ... het is dan toch niet mijn schuld als je daar geen optie op neemt?
Btw; ik handelde helemaal niet met opzet hoor ... als dit al een blacklist waard is. :s

kibo

Legacy Member
@ TS
Longpatje heeft wel een punt,
meeneemprijs ineens bijzetten zonder anderen een kans te geven is niet leuk,
geef gewoon iedereen een kans voor verder te bieden en geef een afsluitdatum van 24u ofzo.

@Longpatje
een negatieve iTrader geven zou ik maar flauw vinden:)

Ik praat maar in mijn nadeel,maar soit just is just:)

San Yokohama

Legacy Member
Ja ok, ik geef toe dat ik misschien wel fout ben geweest (maar zo erg toch ook niet?) en wss had/heb ik die meeneemprijs regel dus niet door.

Maar een negatief punt zou hier dan ook weer niet echt op zijn plaats zijn imo...

kibo

Legacy Member
longpatje zei:
@ kibo, ik kan best flauw zijn hoor :D

Geloof ik gerust:p
Maar je hebt nu nog wel nog 24u de kans voor over te bieden:)
Edit: vind ik mooi/eerlijk voor iedereen
Anders gaat het waarschijnlijk mijn richting uit.:woohoo:

San Yokohama

Legacy Member
Het is dus opgelost?
Indien ja -> dan zal ik morgenavond afsluiten voor die 2 spullen, het precieze uur maak ik later wel bekend.

Btw; Sorry voor de verwarring gasten...

longpatje

Legacy Member
@ kibo, het is je gegund, gaat gewoon om het systeem,
niet iedereen kan continue checken dus als je pas na biedingen meeneem zet, is het niet altijd even fair voor iedereen.
Veel plezier ermee.

San Yokohama

Legacy Member
Ja, maar mij gaat het erom dat jedie meeneem had zien staan.. :p (laatste wat ik hierop te zeggen heb btw, want we maken omfg "ruzie" over Pokémon <_<)

Kan een mod even deze offtopic verwijderen?
Zo blijft het overzichtelijker voor de andere potentiële kopers.
Thx in advance..

Grtzz

San Yokohama

Legacy Member
Upje nr 1

Pokédex dus gevonden en richtprijs daarvoor is &#8364;8
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan