Yargo
Legacy Member
Vandaag mailtje in de mailbox dat ik dit gewonnen heb, maar kan jammer genoeg niet gaan, heeft er iemand interesse? Doe een bod!
Kom en geniet van onze unieke backstage bar en VIP platform op de Korenlei.
U bent de gelukkige winnaar van 2 Backstage passen morgen op Polé Polé Gent.
Graag aanmelden aan de balie op de Ravensteinstraat – verlengde Korenlei.
Daar ontvangt u een pasje en een drankbon.
Kom en geniet van onze unieke backstage bar en VIP platform op de Korenlei.
U bent de gelukkige winnaar van 2 Backstage passen morgen op Polé Polé Gent.
Graag aanmelden aan de balie op de Ravensteinstraat – verlengde Korenlei.
Daar ontvangt u een pasje en een drankbon.
