Archief - Ray Ban Aviator Nieuw en ongebruikt!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

da_flux

Legacy Member
Authentieke Ray Ban Aviator
Nieuw en ongebruikt, nooit gedragen!

Met opbergdoosje erbij.

Prijs: 100 Euro

Staat ook op andere site's te koop....

Foto's:


199999486-nieuw-en-ongebruikt-ray-ban-aviator.jpg


199999486_1-nieuw-en-ongebruikt-ray-ban-aviator.jpg

dries1919

Legacy Member
Dan heb ik geluk gehad met mijn aankoop, ik heb ze begin mei 99 betaald. Mijn excuses dan dat ik de verkeerde info poste.

Ampie

Legacy Member
dries1919 zei:
Dan heb ik geluk gehad met mijn aankoop, ik heb ze begin mei 99 betaald. Mijn excuses dan dat ik de verkeerde info poste.
Jij spreekt over het exclusieve Pearle model met de bredere oortjes. Is dus niet het zelfde.

da_flux

Legacy Member
Bril zou kunnen afgehaald worden in Roosdaal of Oudergem.

toccos

Legacy Member
glazen zijn redelijk transparant he of is dit maar nen indruk?
vanaf welke prijs mag er geboden worden?

da_flux

Legacy Member
toccos zei:
glazen zijn redelijk transparant he of is dit maar nen indruk?
vanaf welke prijs mag er geboden worden?
zal door de foto zijn.
Toen ik hem trok was het licht aan + bureaulamp.
Is een zonnebril dus glazen zijn zeker niet transparant.

Zonnebril is splinternieuw geen 1x gedragen dus had er toch graag minstens 100 euro voor gehad.

toccos

Legacy Member
ok ben van overijse dus kan makkelijk in audergem afspreken, indien je de bril voor 75 zou laten mag je me evt iets laten weten en kom ik graag es kijken.

da_flux

Legacy Member
toccos zei:
ok ben van overijse dus kan makkelijk in audergem afspreken, indien je de bril voor 75 zou laten mag je me evt iets laten weten en kom ik graag es kijken.

Hey toccos indien je nog interesse hebt mag je erom komen in Oudergem.

Ampie

Legacy Member
Hier interesse maar enkel als ge aan het aankoopbewijs kunt geraken.. Er is teveel namaak in omloop..

da_flux

Legacy Member
Ik zal zien wat ik kan doen maar het is zeker geen namaak was een zakencadeau.
Ik heb het doosje met nummers misschien kan ik iets vinden via RayBan site.

En anders moet je maar eens naar alles komen kijken.

da_flux

Legacy Member
Ampie zei:
Hier interesse maar enkel als ge aan het aankoopbewijs kunt geraken.. Er is teveel namaak in omloop..

Hier net naar wat filmpjes/foto's gekeken van valse Ray Ban's en kan je nu met zekerheid zeggen dat die van mij een originele is.

musti7-8

Legacy Member
Indien het een 3025 model is bied ik 70€ incl. verzending
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan