Archief - RC auto Tamiya TA-04 chassis EXTRAS !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

L.E.D.

Legacy Member
Heb deze 2 maand geleden 2ehands gekocht nadat ik mijn offroad verkocht had omdat ik iets anders wilde.
Dit blijkt een vergissing te zijn geweest want het onroad gebeuren interesseerd me zo niet. Ik mis de modder en de jumps te hard :)
Ik heb deze gekocht van een persoon die er vorig jaar nog competitie mee reed. Maar is ermee gestopt.
Anyway.

Te koop:
Tamiya TA-04 chassis.
4 wielaandrijving, volledig instelbaar.
Uitgerust met een Nissan kap met gebruikssporen. Verf is al wat losgekomen en weer gespoten met gewoon zwart (zie foto voorkant auto)
Hier en daar wat scharren maar geen grote scheuren in de kap.
competitie 19 Turn motor, competitie regelaar
Riemen zijn net vervangen door de vorige eigenaar.
Wat krijg je nog:

32 extra banden. Slicks, regen, rally, mousse, ...
4 drift banden
6 lege velgen

2 extra motoren, en een hoop extra tandwielen om de verhoudingen te veranderen.
Hele hoop extra onderdelen zoals veren, vijsjes, lagers, chassis steunen, ...
Extra kap, Ford

Een draagtas waar alle onderdelen en de extra kap ingaan.

Wat zit er niet bij: Zender + ontvanger. Een goedkope zender kost je een 50€
Kan hem wel rijdend laten zien, daarna haal ik de ontvanger eruit.
Meeneemprijs: 200€ voor alles.
Eventueel nog met: Nieuwe batterij (maar keer of 4 mee gereden, koste 50 €) en oplader voor 50€ extra

Af te halen in Wommelgem, of ik lever indien niet te ver.

Voor de 1e verwachte vraag: snelheid is moeilijk in te schatten. Standaard gaan ze rond de 50 km/u. Deze zal sneller gaan maar ik durf er geen getal opplakken.
Grtz

fotos:

http://led.boozze.be/verkoop/auto/

nop

Legacy Member
zou je wat info kunnen geven van de regelaar?


heb interesse in gans de boel.
greetz nop

L.E.D.

Legacy Member
Ik heb de handleiding mee op de ftp gezet.
Het gaat over de GM sx6.
Zonder achteruit. Kan tot een 10 turn motor aan.

Als je nog vragen hebt laat maar weten, dan geef ik je mijn msn adres.

donald20

Legacy Member
rijdt dit ding nog goed en snel en is het een luide motor of is het gemideld en anders kun je er ook met benzine mee rijden ?

L.E.D.

Legacy Member
Tis een electro he, geen nitro.
In vergelijking met nitro motor fluisterd deze.

Zoals ik al zei, snelheid is moeilijk in te schatten.

donald20

Legacy Member
ik bedoel daarmee ook van rijdt hij nog snel voor een electro?

donald20

Legacy Member
en die baterijen gaan die nog lang mee ?
en als ik het goed begrijp dan moet ik nog 50 euro uitgeven aan een zender is da da ding waarmee ge ermee kunt rijden :D :D ;)

L.E.D.

Legacy Member
Ja hetgeen ge in uw handen hebt he :)
Batterij is nieuw, zelfs nog niet helemaal optimaal.
Pas na een aantal keren opladen zit die op volle capaciteit.
Ik heb ze zelf nog maar ne keer of 4 opgeladen.

donald20

Legacy Member
maar ik heb nog een andere electro auto die traag rijdt maar kan ik die zender en ontvanger eruit halen en in die auto van u steken? (als ik heb koop hé ;) )

L.E.D.

Legacy Member
geen idee.
Niet als het gaat over een Niko ofzo uit de Fun.
Eender welke zender en ontvanger zou normaal moeten lukken.
Trek er eens een foto van, en van de binnenkant.

donald20

Legacy Member
en wil je niet ruilen tegen iets in plaats van 200 euro ? ofwel 100 en nog iets anders ??

nop

Legacy Member
hier een bodje van 180€ op alles

zender moen ik niet hebben
heb een spektrum liggen
greetz

L.E.D.

Legacy Member
Is dat zonder of met batterij ?

If zonder, verkocht
Met, beetje te weinig dan.

nop

Legacy Member
Code:
L.E.D. zei:
Is dat zonder of met batterij ?

If zonder, verkocht
Met, beetje te weinig dan.

een batt zit er zoizo bij zeker?
hoeveel moet je hebben als er die anderre batt er ook bij is

greezt

L.E.D.

Legacy Member
Nee zit geen batterij bij.
Ik heb enkel die.

Maak er dan 210 € van voor alles met de batterij zonder de oplader (veronderstel dat je al 1 hebt dan)

nop

Legacy Member
L.E.D. zei:
Nee zit geen batterij bij.
Ik heb enkel die.

Maak er dan 210 € van voor alles met de batterij zonder de oplader (veronderstel dat je al 1 hebt dan)


welke oplader heb jij?
hoeveel trekt die batt

L.E.D.

Legacy Member
Oplader is al redelijk oud. Max 500 maH
Batterij is een graupner 6N-4200
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan