Archief - SALON 3+2 persoons zetels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hey69

Legacy Member
3+2 persoons zetel TE KOOP

kleur blauw stof.

weg wegens mn vrouw wilt weer haar goesting ivm nieuwe lederen salon.

staat: functioneel in zeer goede staat maar wel beetje dranksporen en zo op t stof. (valt zo erg nie op maar mischien zwaar uit te schrobben)

leeftijd is 3.5 jaar oud ongeveer.

doe mor een bod zou ik zeggen indien intresse

(fotos volgen later)

Waterboyke

Legacy Member
Ik heb mss intresse maar wil eerst foto's zien ?! Zou eventueel goed uitkomen want ben ook van Sint-Niklaas ;)
Heb je een richtprijs of minimum prijs ??

hey69

Legacy Member
ik zou zeggen, kom gewoon eens kijken . ik woon nu in beveren. nieuwe zetels zijn er (ben aant verhuizen dus, dermee nieuwe zetels, madam vond dat t nie stond met de kleur van de muren .... ) ik zal morgen via mn laptop de pics posten. staan op mn gsm, maar mn desktop heeft geen bluetooth. ik dacht iets van 250euro (ze staan nog te koop bij seats en sofa ook voor 899)

Waterboyke

Legacy Member
ok, wacht wel op foto's, langskomen heb ik momenteel geen tijd voor..

Icanus

Legacy Member
mag ik de precieze afmetingen van de 2zit? grote interesse alhier

hey69

Legacy Member
da zal iets van een 155 cm zijn in de langte.. want de nieuwe zijn ook zoiets. de breedde ik gok op een kleine meter? da kank vanavond mischien wel meten.(in ieder geval, die 2zit kan helemaal in mijn RAV4 met neerklappen van de zetels)

RocKer

Legacy Member
Icanus zei:
mag ik de precieze afmetingen van de 2zit? grote interesse alhier
Als deze persoon alleen de 2zit neemt,alle da maak ik hier toch uit op,dan zou ik de 3zit nemen,kan dat bevestigd worden Icanus.

hey69

Legacy Member
voor mijn part mag da apart. zolang ik mijn centen krijg hé..

Icanus

Legacy Member
ik heb enkel interesse in de 2zit, maar moet een PRECIEZE afmeting hebben
ik heb weinig plaats...

hey69

Legacy Member
2zit : is dikke 140cm lang. hoogte van de grond is iets van 86cm, en breedde is iets van 82cm

hey69

Legacy Member
en Icanus . past het ergens? :)

prijsverlaging. voor de 2 zetels de belachelijke prijs van 170 euro

hummel

Legacy Member
was het niet beterkoop geweest om gewoon uw muren een ander kleur te geven ? :-)

Icanus

Legacy Member
mijn madam wil ook liever leer, maar indien ik dit hier goedkoop kan krijgen zal 't toch stof worden :)
60 euro voor de 2zit
is leveren makkelijk voor jou? ik kan zelf zeker afhalen, maar ge weet maar nooit dat je toevallig een camionet hebt en vaak langs gent komt...

pm me gerust

hey69

Legacy Member
die 2zit past in mn auto, 3 zit niet. maar om eerlijk te zijn, ik heb nie veel geosting om voor iets van 60euro te verdienen helemaal naar brugge te rijden :)

hummel, ge weet even goed als ik dat beterkoop en een vrouw nie persé in dezelfde zin past :D
edit: kheb een maat die in de 2 geintresseerd is trouwens, i let you guys know

TiBasco

Legacy Member
Interesse hierzo in de zetels. FF checken bij vrouwtje hierzo...

hey69

Legacy Member
bod van 90 euro op kapaza. als ik niets anders hoor tegen morgenavond dan ga ik met hem onderhandeln

TiBasco

Legacy Member
Vrouwtje wil de 3zit hebben. Ben bereid 60€ te geven, indien ter plekke blijkt dat de zetel in goede staat enz. is. Als Icanus dan de 2zit koopt ben je van beide af voor 120€...

wat zeg je ervan hey69?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan