Archief - Scooter - Peugeot TKR

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Neo_007

Legacy Member
Ik verkoop mijn peugeot tkr scooter omdat ik een moto gekocht heb.
Meer informatie volgt nog (heb niet veel tijd vanavond).

Fotos : klik hier

-Draco-

Legacy Member
richtprijs?
Mogelijkheid voor betalen met afbetaling?
klasse B? (dus niet opgetuned voor illegaal sneller te gaan)
krassen?
inhoud tank?
verbruik (ongeveer)
kickstarter anwezig?

srry voor de veel vragen ma heb veel interesse!

Neo_007

Legacy Member
-Draco- zei:
Moet ik nog eens bekijken
-Draco- zei:
Mogelijkheid voor betalen met afbetaling?
Liever niet eigenlijk
-Draco- zei:
klasse B? (dus niet opgetuned voor illegaal sneller te gaan)
Het is een kasse B scooter ja , heb hem nooit opgedreven ofzo
-Draco- zei:
Zitten wel enkele opervlakkige krassen op (geen diepe) (zal straks anders fotos van hogere kwaliteit online zetten)
-Draco- zei:
zal ik straks thuis eens moeten kijken ik dacht 6l ofzo
-Draco- zei:
verbruik (ongeveer)
goeie vraag :) nooit echt bijgehouden eigenlijk
-Draco- zei:
kickstarter anwezig?
Kickstarter is aanwezig, elektrische starter werkt sinds kort niet meer
waarschijnlijk een draadje dat is losgekomen ofzo. Met de kickstarter
start hij wel direct.

-Draco-

Legacy Member
waar zou je prijs ergens liggen?
rond de 500? rond de 1000?

Neo_007

Legacy Member
ik dacht er iets rond de 800 euro voor te vragen, de prijs is bespreekbaar

-Draco-

Legacy Member
dat zou eventueel nog wel in het budget passen, maar ik heb een deal met iemand voor een Aprilia voor 14 juli af te halen.
Moest het afspringen laat ik wel iets weten...

Neo_007

Legacy Member
Blijkbaar is er niet veel volk geinteresseerd ik verlaag mijn prijs :
Minimum prijs 600 meeneem prijs 750

Zoals op de fotos te zien is zit er dus ook een boaslot in deze scooter
ingebouwd. Ideaal om de scooter vast te maken aan een paal of dergelijke
of gewoon aan zijn eigen achterwiel. (is vastgeankerd binnenin de brommer
en zit mooi weggewerkt als je het niet gebruikt)

De koffer is groot genoeg om een integraal helm in te steken.

Wie fotos wil van hogere kwaliteit kan mij altijd zijn e-mail adres pm-en

tele(n)ettertje

Legacy Member
Ik kan zeggen dat het heeeeeel deftige scooters zijn. Eind september wordt mijn TKR (identiek dezelfde maar in het blauw) 7 jaar, rijdt nog steeds op en top! 37000km en nog nooit zware kosten aan gehad. Het zal met spijt in het hart zijn als ik hem zal verkopen.

-Draco-

Legacy Member
mijn deal is nog steeds zo goed als zeker, maar ik hou je toch nog op de hoogte...
Om de hoeveel km moet zo'n ding eigenlijk in onderhoud en om de hoeveel km banden vervangen?

tele(n)ettertje

Legacy Member
onderhoud: geen idee, ik doe dat zelf , bougie vervangen, luchtfilter uitwassen en wat insmeren met olie(om te zorgen dat deze niet gaat pluizen). Wat je niet zelf kan doen is de olie van de overbrenging naar het achterwiel (eigenlijk wel, maar laat dat doen)

Inhoud van de tank = 6 liter
radius = tussen de 80 en 120km (stad - langere afstanden)
Banden = achterband 5000km, mss wel meer. voorband: na 37000km ligt er nog steeds mijn originele band erop :-) het wordt wel stilaan tijd nu voor een nieuwe.

-Draco-

Legacy Member
amai, dan slikt dat fameus veel!

De nieuwe Aprilia SR 50 met injectie heeft een tank van 7 liter en je kan er 50km mee rijden met 1 liter :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan