Archief - South Park poppen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

keeperke126

Legacy Member
Ik verkoop volgende poppen van South Park:
Kyle: http://i28.photobucket.com/albums/c239/keeperke126/M4110063.jpg
16cm met lederen voet
Cartman: http://i28.photobucket.com/albums/c239/keeperke126/M4110064.jpg
18cm met lederen voet & tags.
Mr Hat: http://i28.photobucket.com/albums/c239/keeperke126/M4110067.jpg
30cm en is een handpop, uit plastic gehaald maar niets aan. Met tags.
Minimumprijs: €4/stuk
Alle 3 in 1 koop: minimumprijs €11

Deze zijn alle 3 officieel.

Verzending kan zowel als ophaling. Bij verzending maakt het aantal niet uit dat aangekocht wordt, er wordt €4,30 verzending gerekend.

tommekeuh

Legacy Member
uw links werken niet, of ligt da aan mij :confused: iets me die "..." in de links?

keeperke126

Legacy Member
Mijn fout. Heb de advertentie gekopieerd, vandaar... Wordt in orde gebracht ;) .

keeperke126

Legacy Member
Bod aanvaard. Voor mr Hat sluit ik vrijdag om 19.00 uur af. Tenzij er nog een hoger bod komt, dan loopt de bieding 24.00uur langer vanaf het laatst uitgebrachte bod enzovoort.

keeperke126

Legacy Member
@ vidiot: alle poppen minimum prijs incl is €15,30... (verhoogd omwille van onderstaande reden => extra pop)

Extra pop te koop:
Chef: http://i28.photobucket.com/albums/c239/keeperke126/M4110065.jpg
20 cm groot met lederen voet (Officieel). Op achterzijde van chef zijn t-shirt staat hoofd van een Alien met 'believe' onder.


Minimumprijs van €4 excl. per pop blijft.
Minimumprijs voor alle poppen: €15 excl.

Bieding op mr Hat duurt tot 19.00 uur vanavond tenzij er hoger geboden wordt.

Verkoop van alle poppen in 1 keer heeft voorrang, dus mocht vidiot (of iemand anders :p ) zijn bod verhogen naar mijn minimumprijs, dan heeft dat bod voorrang.

vidiot

Legacy Member
Ben je nu zeker dat je ze allemaal bijeen hebt?
Voor alles dan 17€ incl., 't is voor m'n zoontje. :D

Grts

keeperke126

Legacy Member
Bieding op mr Hat is afgesloten.
@ AtTheMoment: kom je ophalen of dien ik te versturen.
@ Vidiot: je bod is te laat uitgebracht op alles.
Voor de overblijvende minimum vraagprijs voor alles: €10 excl. of €14,30 incl.

Nog te koop dus:
Kyle, chef & Cartman

vidiot

Legacy Member
Dit snap ik niet, mijn totaalbod is minderwaardig aan het 4€ bod op Mr Hat?
Uw post #7 is van 18u14, en dan spreekt ge over 'afsluiten' om 19u00, ge kunt toch niet verwachten dat mensen elke seconde voor hun computer zitten, ik heb die post niet gezien.
Nuja soit, mijn bod was op alle poppen, je ziet maar...

keeperke126

Legacy Member
keeperke126 zei:
Bod aanvaard. Voor mr Hat sluit ik vrijdag om 19.00 uur af. Tenzij er nog een hoger bod komt, dan loopt de bieding 24.00uur langer vanaf het laatst uitgebrachte bod enzovoort.

Eventjes mezelf quoten dan maar. Hier sprak ik 30/08 al van. 2 dagen geleden dus & nog voor dat je jouw bod had uitgebracht...

vidiot

Legacy Member
Maar ik heb toch een hoger, en als enige, totaalbod uitgebracht voor gisteren 19u00...

vidiot

Legacy Member
mja 15 excl vs 17 incl, das 2€ te weinig zeker...:ironic: aangezien niemand anders een totaalbod deed/doet.

Wover

Legacy Member
Ik denk dat hier de verkoper wel het recht heeft om te kiezen welk bod hij verkiest. Ik zou (logischerwijs) een totaalbod verkiezen boven een bod op één item, maar dat is de keuze van de verkoper natuurlijk.

Anyway, vidiot, met 3 poppetjes gaat uw zoontje ook blij zijn hoor ;).

PinkyNTheBrain

Legacy Member
hebt ge toevallig gene kenny? ;p ken iemand die da zoekt

keeperke126

Legacy Member
Ik zou een bod op alle poppetjes dan ook verkozen hebben & voorrang gegeven hebben mocht dit bod echter minstens mijn minimumprijs geweest zijn. Niet dus...

@PinkyNTheBrain: Ik heb nog verschillende kenny's, maar die houd ik voor mezelf ;) . Deze die ik nu verkoop heb ik nl dubbel.

@AtTheMoment: gegevens verzonden

vidiot

Legacy Member
Woverke zei:
Anyway, vidiot, met 3 poppetjes gaat uw zoontje ook blij zijn hoor ;).

Hij is amper 7 maanden oud, dus die handpop was net leuk om zelf ook wat plezier en inbreng naar hem toe te hebben. :)

keeperke126

Legacy Member
De mr Hats zijn op ebay (UK) te verkrijgen. Ik heb er 3 laten overkomen om de kosten wat te spreiden. 1 voor mezelf, 1 voor men broer en dan nog 1 die ik hier verkocht heb. Je moet anders daar maar eens rondsnuffelen. En nu terug ontopic!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan