Che Guevara
Legacy Member
destijds gekocht maar uiteindelijk nooit gebruikt dus staat al geruime tijd boven op zolder
maar mag eigenlijk weg
is dus in nieuwstaat
misschien minieme krasjes van het verzetten maar dat zal ook alles zijn
2 wielzakken zitten er ook nog in uiteraard
toen ongeveer 300 euro voor betaald
DOE EEN AANVAARDBAAR BOD EN HIJ IS VAN U
indien niet te ver kan ik hem eventueel brengen
MOET BUITEN staat in de weg
(ruilvoorstelen kan ook maar enkel op zoek naar usbsticks momenteel dus eventueel cash + memorysticks doe maar voorstel
eventueel iphone 4s kan ook )
http://www.mega-cycle.be/news/234/155/VALIES-VOOR-TRANSPORT-FIETS
maar mag eigenlijk weg
is dus in nieuwstaat
misschien minieme krasjes van het verzetten maar dat zal ook alles zijn
2 wielzakken zitten er ook nog in uiteraard
toen ongeveer 300 euro voor betaald
DOE EEN AANVAARDBAAR BOD EN HIJ IS VAN U
indien niet te ver kan ik hem eventueel brengen
MOET BUITEN staat in de weg
(ruilvoorstelen kan ook maar enkel op zoek naar usbsticks momenteel dus eventueel cash + memorysticks doe maar voorstel
eventueel iphone 4s kan ook )
http://www.mega-cycle.be/news/234/155/VALIES-VOOR-TRANSPORT-FIETS