Archief - TACX fietsrollen, ouder model, goede staat, TEAB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Icanus

Legacy Member
pics: TACX rollen - Imgur
Ik verkies afhaling te Brugge maar levering mogelijk van Oostende tot Brugge en dichtbij. Ik kom soms wel eens in Gent.

2 winters terug geregeld gebruikt, deze winter echt geen goesting gehad en zie dat niet veranderen. Staan dus in de weg. Doe een bod...
Staat ook te koop op mijn facebook en ik ga het nu op 2dehands zetten. Ik hou op de hoogte van boden.

Icanus

Legacy Member
Heb al een bod van 25 euro afgehaald uit mijn vriendenkring. Is beetje weinig maar na een weekje vliegt hij daar toch aan buiten.

toccos

Legacy Member
verzending via kiala niet mogelijk zekers? kan het maar vragen :D

Icanus

Legacy Member
Hmm, als ik hem half deassembleer zou dat misschien wel moeten lukken.
Voor de meeneem zou ik die moeite wel willen doen.

anticlimax89

Legacy Member
Maakt hij veel lawaai? En hoeveel zou de verzending kosten?

Skylord

Legacy Member
Hoeveel weerstand is er mogelijk?
35 euro incl afhaling in brugge

Icanus

Legacy Member
Skylord, geen idee :)
bod genoteerd

steun apart, tjah, dan raak ik de rollen zelf moeilijker kwijt.
Ga naar decathlon achter ene van 13 euro...

Ampie

Legacy Member
Icanus zei:
Skylord, geen idee :)
bod genoteerd

steun apart, tjah, dan raak ik de rollen zelf moeilijker kwijt.
Ga naar decathlon achter ene van 13 euro...

Merci vr de tip! ;-)

Icanus

Legacy Member
anticlimax, ik kom om de paar weken in gent. zou hem dan wel kunnen leveren.
maakt lawaai zoals normale rollen doen...

toccos

Legacy Member
hoeveel moet er minimum geboden worden indien het verstuurd moet worden want veronderstel niet dat je ooit de kanten leuven-brussel opgaat :)

anticlimax89

Legacy Member
@Icanus
Ik woon tegenwoordig niet meer in Gent, dat zal ik dus zo meteen aanpassen. Ik kan natuurlijk wel de trein pakken, maar dat kost waarschijnlijk al evenveel als verzending. maar goed, ik denk niet dat er interesse te kort is, je geraakt er wel voor een mooi prijsje vanaf. Ondertussen kijk ik in de buurt wel rond, ik heb nog tijd tot de winter, en in België komt die ten vroegste over een week of drie.

Icanus

Legacy Member
Verzending bij meeneem. Voorlopig 40 euro hoogste bod. Afsluiten doe ik maandag 25/08 om00u01

Skylord

Legacy Member
is het bod van 40 inclusief verzending of exclusief? Ik bied dan 35.5 euro afgehaald.
(indien 40 inclusief verzending was, (4,5 euro via kiala) , dan komt het voor de verkoper financieel op het zelfde neer :) )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan