Vulkaantje
Legacy Member
Zowat alles van mijn vorige verkoop is verkocht en dit blijft nog over.
http://www.vulk850.be/mappen/prullerij/Verkoop/1.jpg (de televisie)
http://www.vulk850.be/mappen/prullerij/Verkoop/4.jpg
De luidsprekers zijn in een perfecte staat, maar zijn vanzelfsprekend geen superkwaliteit. De televisie werkt, maar het geluid verspringt af en toe van luid naar stiller. Er is een afstandsbediening bij waarvan alle knoppen nog werken als je maar hard genoeg duwt.
Wie er het eerst omkomt mag het gratis of in ruil voor een fles duvel meenemen.
http://www.vulk850.be/mappen/prullerij/Verkoop/1.jpg (de televisie)
http://www.vulk850.be/mappen/prullerij/Verkoop/4.jpg
De luidsprekers zijn in een perfecte staat, maar zijn vanzelfsprekend geen superkwaliteit. De televisie werkt, maar het geluid verspringt af en toe van luid naar stiller. Er is een afstandsbediening bij waarvan alle knoppen nog werken als je maar hard genoeg duwt.
Wie er het eerst omkomt mag het gratis of in ruil voor een fles duvel meenemen.
