Archief - [Te Geef] salon, bed 1.8mx2.0m

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ashraa

Legacy Member
ik heb hier een ouwe stoffen salon die zo wat kringloop kwaliteit heeft
is met bloemetjes motief (indien interesse post ik wat pics)
het is een 3+2+1zit
an volledig gratis behalve wat arbeid omda als ge hem wilt da ge me meehelpt het in remorque of cammionette te dragen

dan het bed van 1.8x2.0m, dat is art deco/nouveau van minimum 50 jaar oud, maar aangezien er 3 gaten ingemaakt zijn totaal waardeloos op antiekmarkt (3 gaten waren voor electriciteit & telefoon op ingewerkte nachtkastjes)
deze is reeds uit elkaar gehaald en kan juist de achterkant foto's posten. bed is ZONDER lattenbodem aangezien we deze nu zelf gebruiken (en verkoop deze niet lol)

heb bed is al uit elkaar en transport is best met grote cammionette of grote aanhangwagen, en ook weer dat je met naar beneden halen ook wat draagt ofc

GEHEEL GRATUITE EN VOOR NIETE

enkel afhaling of in geval van "riante" transport vergoeding (autotje zuipt enorm met remorque) zou ik ze wel komen brengen maar niet tot in de limburg of de walen, ge snapt wel hé

Icanus

Legacy Member
is dat af te halen in gent of zelzate?
ik zoek nog een 2zit voor op m'n kot in gent, zou je aub eens een fototje kunnen posten? ik geef een kleine vergoeding...

ashraa

Legacy Member
de afhaal is in zelzate, maar als je eventueel naar hier komt met auto/bus, me meehelpt met naar beneden halen (is makkelijke trap, ik mis alleen wat mankracht, m'n vriendin zit met bekken-onderrug problemen

voor de vergoeding als da gent of zowat dicht in de buurt is van zelzate is da gewoon wa nafte (5€ en iets om te drinken na levering en plaatsing VERPLICHT)

ik heb momenteel geen volle batterijen, maar morgen krijg ik oplader terug dus morgenavond tenlaatste dinsdag ochtend heb je foto
als eventueel de levering tesamen met andere levering kan gebeuren van nog wat games en zooi dat ik verkoop hoef ik die vergoeding niet, maar wel dat drinken héhé

Icanus

Legacy Member
als de afmetingen en uitzicht vd zetel aanvaardbaar zijn kom ik er wel achter (wel pas na 2e zit)

Killertux

Legacy Member
Zie je da zitten om een fotooke van de 1 zit te plaatsen aub?
Zou dienen voor m'n kot in gent

Icanus

Legacy Member
oooh, van slechte smaak gesproken :D
sorry maat, de prijs is mooi, maar mijn wijf mept mij dood als ikzoiets op m'n kot zet :)

bel anders es nr de kringloopwinkel, die komen 't gratis halen

ashraa

Legacy Member
Icanus zei:
oooh, van slechte smaak gesproken :D
sorry maat, de prijs is mooi, maar mijn wijf mept mij dood als ikzoiets op m'n kot zet :)

awel, das van m'n vriendin haar ouders, ze heeft da geerfd, en ik denk 2 dagen na dat ik bij haar introk heb ik er gewoon mooie dekens over gegooid, wat kussentjes erbij en was al iets minder (ik was nog altijd getraumatiseerd maar mijn volk da over de vloer kwam was van geen kwaad bewust :p)

dus gewoon moest je echt nix deftigs meer vinden, pm me en je hoeft alleen nog maar een deken/laken/zetelhoes te halen

ps. ik lag echt strijk van je reactie :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan