stevoz
Legacy Member
Hey,
Met spijt in het hart moet ik men terrarium + dieren wegdoen, omdat ik door men nieuw werk geen tijd meer gaan hebben om ze te kunnen verzorgen (en deze diertjes hebben verzorging nodig!) het gaat dus om een terarium van 50x50x50 met decoratieve inrichting degelijk materiaal prijs was €170 zonder bodem, lamp, verwarmingssteen. De dieren zijn 1 groene anolis, 1 marmergecko, en 2 tokkeh (die zie je niet goed op foto door rooster dus hier http://www.mongabay.com/images/indonesia/sulawesi/sulawesi6479a.jpg) deze dieren 'blaffen" op elkaar. De dieren eten alle soorten insecten, ik gaf ze meestal krekels maat 5.
Alles in het totaal zonder de voeding kwam op een €250 + de wekelijkse voeding
Ik had graag nog een kleine €150 hiervoor gehad, voor dit alles + extra vitaminen, bodembedekking, en bakje om de dieren in te vervoeren.
Greetz Stevoz
Foto's -> http://users.pandora.be/stevo.vervecken/Beesten/
Met spijt in het hart moet ik men terrarium + dieren wegdoen, omdat ik door men nieuw werk geen tijd meer gaan hebben om ze te kunnen verzorgen (en deze diertjes hebben verzorging nodig!) het gaat dus om een terarium van 50x50x50 met decoratieve inrichting degelijk materiaal prijs was €170 zonder bodem, lamp, verwarmingssteen. De dieren zijn 1 groene anolis, 1 marmergecko, en 2 tokkeh (die zie je niet goed op foto door rooster dus hier http://www.mongabay.com/images/indonesia/sulawesi/sulawesi6479a.jpg) deze dieren 'blaffen" op elkaar. De dieren eten alle soorten insecten, ik gaf ze meestal krekels maat 5.
Alles in het totaal zonder de voeding kwam op een €250 + de wekelijkse voeding
Ik had graag nog een kleine €150 hiervoor gehad, voor dit alles + extra vitaminen, bodembedekking, en bakje om de dieren in te vervoeren.
Greetz Stevoz
Foto's -> http://users.pandora.be/stevo.vervecken/Beesten/
