Cerv.Be
Legacy Member
ik heb hier 2 Coca-Cola GSM's liggen van een kennis, hij verhuist en al zijn overtollige dingen mogen verkocht worden (waar ik natuurlijk voor wordt ingeschakeld >.<
)
Iemand geïnteresseerd in deze GSM's van Coca-Cola uit de spaaractie van vroeger? Mooie collector stukken
Deze zwarte, toch wel zeldazame Sagem GSM:
http://www.robin-hosting.be/pictures/GSM 100.JPG
En dan de bekende rode Sagem GSM:
http://cache.hebbes.be/mmo/320/446/2_1120660708255_hoved.jpg
Indien geïnteresseerd, laat iets weten!
Greetings,
) Iemand geïnteresseerd in deze GSM's van Coca-Cola uit de spaaractie van vroeger? Mooie collector stukken

Deze zwarte, toch wel zeldazame Sagem GSM:
http://www.robin-hosting.be/pictures/GSM 100.JPG
En dan de bekende rode Sagem GSM:
http://cache.hebbes.be/mmo/320/446/2_1120660708255_hoved.jpg
Indien geïnteresseerd, laat iets weten!
Greetings,