Archief - [TK] 6 Turboflares

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MaaLeK

Legacy Member
Hallo,

Hierbij verkoop ik mijn 6 Turboflares. Had dit gekocht, voor in het geval van dat ik een ongeval zou tegenkomen met ADR stoffen. Nu, m'n heb ik besloten, niet meer met ADR te rijden. Dus heb ik deze 6 turboflares te koop.

Heroplaadbaar systeem met LED-modules.
6 enkele modules (oranje)
ABS-koffer met ingebouwde lader, (12V - 22OV)
Waterdicht en bestand tegen schadelijke stoffen.
Kan tot 40 ton verdragen.

http://img401.imageshack.us/img401/3292/turboflareoranjejg1.jpg
https://www.pyro-tection.com/rescueshop/catalog/images/TurboFlare_Single_cr.jpg


info : De Turboflare 360 beschikt over 20 hoge intensiteit rode LED's. Het geeft een duidelijk roterend licht zichtbaar vanuit 360 graden. De horizontale zichtbaarheid in ongeveer 8 km en via de lucht kan de flare al op een afstand
van 40 km gezien worden. Een perfecte tool om ongevallen te markeren. Zware regen, sneeuw en mist maken de zichtbaarheid alleen maar groter. Duurzaam en weer resistent, de pootjes beschikken over goede grip op het wegdek, ze blijven staan waardoor de veiligheid wordt gewaarborgd.


Nieuwprijs was €800 .


Bij een degelijke prijs, gaat deze de deur uit.

Edit: beginprijs bij €200 .

MaaLeK

Legacy Member
1/3

Elk goed bod kan overwogen worden .. Heb niet echt een beginprijs in gedachten ..


Gr

=CID=Drone

Legacy Member
ik ben geinteseerd, maar ...



ik heb eens op het net rondgekeken ( ebay en dergelijke site's niet meegerekend ) en deze worden tegenwoordig nieuw verkocht voor ( afgerond ) 23$ ofte +/- 17€ ( single unit ) en een kist van 8 stuks ( met batterijen ) voor 250$ ofte 170€


don't shoot me know :$

MaaLeK

Legacy Member
'k zal u niet doodschieten hoor..

IK heb dit bij Rauwers Controle gekocht. Die leveren van Federal Signal. Kwaliteit. Die andere dingen zijn goedkope 'brol'.

Hoeveel wil je geven ?

Groetjes

=CID=Drone

Legacy Member
mja, kweetni, als ik afgaan op de afbeeldingen op de verschillende site's is dat juist hetzelfde als ze bij rauwers verkopen ( hunne catalogus gedownload )

make me a offer i can't refuse :)

MaaLeK

Legacy Member
Zeg jij eens je prijs wat je ervoor wil geven ..
Heb niet echt een prijs in gedachten ..

Groetjes

MaaLeK

Legacy Member
Heb geen antwoord meer gekregen van =CID=Drone.

Hierbij m'n 2e up

=CID=Drone

Legacy Member
sorry, ni meerecht gevolgd, te druk opt werk en me de verhuis/opknappe appartement :$:$:$


kzou zegge 120€ ? :unsure:

MaaLeK

Legacy Member
Ik had het ook eventjes druk.
Ja voor mij is 120 euro goed..
Hoe gaan we dit regelen ?

Groetjes

=CID=Drone

Legacy Member
ge zijt toevallig ni in de buurt van st-niklaas ofzo 1 van dees dagen? :)

anders kom ik der wel om :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan