Wel tis inderdaad een zeer toffe reeks.
Maar wegens budget problemen kan ik niet alles blijven volgen, hoewel ik da graag zou doen.
Moest ik kunnen kocht ik soda zijn winkel leeg bij wijze van spreken.
Maar door motoherstelling enz moet ik een beetje een keuze maken welke ik ga blijven volgen.