Archief - [TK] Autoradio + cd-charger

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EvilTwin

Legacy Member
Aloha,

Ik verkoop mijn Panasonic CQ-FX88 autoradio met volgende belangrijkste specs :

- radio-cassettespeler
- afneembaar front
- 4 x 60w RMS
- grafische equaliser

Bovenop deze komt ook nog eens een CD-lader van Panasonic, meer bepaald de CX-DP88 die 8 cd's kan bevatten.

Beide heb ik enkele jaren geleden gekocht voor een dikke 600€ en mogen nu weg voor 50€. Ik doe deze weg omdat ik een nieuwe wagen heb gekocht die al een radio-cd bevat.

Beide zijn onbeschadigd en werken nog perfect. Je krijgt er trouwens nog alle kabels bij. Gans de boel is er netjes uitgehaald door mijn garagist. Het enige "mankement" is dat ik de afstandsbediening niet meer vind (niet dat ik die ooit heb gebruikt).

De radio :

http://users.pandora.be/werner.denil...o/P1000057.JPG

http://users.pandora.be/werner.denil...o/P1000053.JPG

De lader :

http://users.pandora.be/werner.denil...o/P1000054.JPG

http://users.pandora.be/werner.denil...o/P1000055.JPG

Samen :

http://users.pandora.be/werner.denil...o/P1000056.JPG

Ik ben van Ninove, alst niet te ver is kom ik hem wel brengen. Versturen zal prijselijk uitkomen (19€ volgens de site van de post).

Happy bidding!

InnerChild

Legacy Member
Zoiets kan geen mp3 afspelen zeker? Anders heb ik misschien wel interesse :)

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
@ Innerchild als je een mp3 speler hebt kan je zo een cassetje kopen dat je aan je mp3 speler kan hangen!

CreaTe@SoF2

Legacy Member
25euro in here :)

grtz

Edit: speelt geen cd's af ofzo? Zonee dan vervalt m'n bodje

EvilTwin

Legacy Member
CreaTe@SoF2 zei:
25euro in here :)

grtz

Edit: speelt geen cd's af ofzo? Zonee dan vervalt m'n bodje

Er zit een cdlader bij met 8cd's he :)

Ik veronderstel dat je bod dan niet vervalt en hij dus verkocht is?

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Sorry, ik had het liever 'all in one' gehad.. is voor m'n ouders daarmee...

succes verder!

grtz

Bodini

Legacy Member
Is inbouw in mijn auto mogelijk? ( door u bedoel ik, voor alle zekerheid :D )

EvilTwin

Legacy Member
Ik ken daar niks van. Ik heb alles laten doen door mijne garagist zenne.

RSSD

Legacy Member
Da metalen bakske die op de radio ligt, wat is dat juist ?
En de lader,speelt die nog goed af zonder schokken ?

EvilTwin

Legacy Member
Dat bakske stamt nog uit de tijd dat die radio diende als sturing voor een vrij zwaar componentensysteem (verdeling hoge tonen en lage tonen) en een aparte sturing voor de subwoofer. Het kan er eenvoudigweg worden afgenomen zenne.

Over die lader kan ik heel kort zijn : hij heeft nog nooit geschokt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan