Archief - [TK] betaalbare kunst: 5 schilderijen te koop (voor op kot?)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drommels.

Legacy Member
Hoi

Ik heb hier al enkele keren een schilderij van mij te koop gezet, en het is weer zover. Met het nieuwe schooljaar in het verschiet, heb ik beslist de schilderijen die op mijn kot hingen te vervangen. Deze stel ik hier te koop:

1/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/groen.jpg
2/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/chineesmattijsdevroedt-1.jpg
3/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/donkeremeidmattijs.jpg
4/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/common.jpg
5/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/engel1024.jpg

Dit zijn stuk voor stuk schilderijen die ik zelf heb gemaakt.

Elk schilderij is 30 op 40 cm, behalve die laatste, die 40 op 40 cm is.
Schilderij 1 en 4 zijn acrylverf op doek.
Schilderij 2 en 3 zijn spraypaint op doek.
Schilderij 5 is acrylverf op doek met de achterkant spraypaint.

Om u een idee te geven van hoe het er zou kunnen uitzien; deze foto's van hoe ze in mijn kot hingen:

http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/kot2.jpg
http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/kot1.jpg

Bieden kan vanaf 40€. Dit is een érg schappelijke prijs gezien mijn kosten.

De schilderijen kunnen afgehaald worden in Torhout en in Gent. Verzending is mogelijk, maar dan reken ik 5€ extra. Alles wordt zorgvuldig verpakt, daar kunt u op rekenen.

mvg!
Mattijs

p.s.: ik zet dit ook op kapaza en zo.

Babs

Legacy Member
Die engel, hebt ge daar een duidelijkere foto van? Want kheb de indruk dat de kleuren niet mooi tot zijn recht komen door tlicht :)

Babs

Legacy Member
Kzal nog eens goed nadenken over die engel, kvin het wel iets hebben :)

lobotomy

Legacy Member
moest ik het kunne kome afhale, zou ik 2 pakke, maar helaas. mooi!

Drommels.

Legacy Member
@Babsie: Moest je dat willen kun je het altijd eens komen in het echt bekijken. Ik zit toch op kot in Gent dusja...

@lobotomy: Dank je :)

Verzending is eventueel ook mogelijk trouwens.

mvg
Mattijs

Drommels.

Legacy Member
Eerste Up.

Bod van 40€ op die Engel op een ander forum trouwens!

ctgilles

Legacy Member
welke kleur is 2 btw? ik heb een kamer die bordeau is met wit plafond en ik vraag mij af welke niet gaan vloeken met de pas geverfde muren :)
ik zie dat namelijk zelf niet want ik ben nogal kleurenblind

en kwanta kosta voor extra verzekering via post? want ik heb er een maand gewerkt en ... nu vertrouw ik die zeker niet meer!

Drommels.

Legacy Member
De kleuren van die 2de zijn zo te zien ook een beetje misvormd door de foto. Hier is een goede foto:
http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/chineesnges.jpg

Het zijn bruin/grijstinten. Ik denk niet dat deze zouden afsteken tegen een bordeaux muur. De 1e en 4e zouden wel niet passen denk ik.

Ik heb het 2e eens vlug op een bordeaux achtergrond geplaatst in Photoshop; moest je het eens willen zien:
http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/cineesbordeaux.jpg

Ik weet wel niet of je daar iets kunt uit opmaken als je een beetje kleurenblind bent, maar je kunt het eventueel eens aan iemand tonen om een mening te vragen.

En wat de post betreft: Ik moet het nog eens goed opzoeken. Er is taxipost die mogelijk is, dat komt denk ik rond de 15€ dan (schatting). Een andere optie is Kiala, moest je dat meer vertrouwen.
Van waar ben je precies?

mvg!
Mattijs

ctgilles

Legacy Member
ik ben van betekom (nabij aarschot of leuven)
ik heb gezien bij de post hoe alle kilopost in 1 container gesmeten wordt en ik zou het jammer vinden als deze in 2 breekt of geperforeerd wordt.

als die kiala wat deftig omgaat met die pakketten is dat voor mij goed. da's dezelfde prijs als een post levering als ik het goed begrijp?
heb eens gezien en er is wel een punt (relatief) dicht aan mij:
KRANTENWINKEL PRESS & SERVICE
Aarschotsesteenweg, 153
3111 Wezemaal

ik ga het eens voorleggen aan de vriendin straks of morgen en dan laat ik zeker iets weten. "first dibs" op 2 of 5 dus. dan laat ik je asap iets weten.

Spandi

Legacy Member
40€ voor schilderij #1, graag opsturen, dus 45 eurootjes :)

Ook wel een beetje bezorgd ivm De Post, hebt ge ervaring met schilderijen opsturen via De Post? Komt zoiets deftig aan?

Drommels.

Legacy Member
Ja in feite heb ik nog nooit problemen gehad met de post hoor en ik heb toch al redelijk wat schilderijen opgestuurd.
Tegenwoordig steek ik mijn schilderijen in redelijk grote dozen en vul die dan op zodat er niks rammelt. Zelfs als ze ermee gooien kan er denk ik niks stuk gaan.

Trouwens; als je 2 schilderijen koopt blijft de verzendingskost gelijk. Ik stop deze dan in dezelfde doos. Het blijft dus 5€.

Met Kiala heb ik geen ervaring, dus ik weet niet of die betrouwbaarder zijn maar ik veronderstel van wel omdat het een kleiner bedrijf is. Nu, dit is maar een veronderstelling.


Bod van Spandi genoteerd 40+5€.

mvg!
Mattijs

Spandi

Legacy Member
Ok, dan hou ik het op een gewone postverzending. :)

Tot wanneer loopt dit?

Drommels.

Legacy Member
Het hoogste bod zondag 16/09 om 20.00 telt.

Bieden is dus de boodschap ;).

mvg
Mattijs

ctgilles

Legacy Member
bon, 40€ op die nummer 2 verzonden dan in een doos.
een grote doos zal nog wel goed aankomen denk ik :)

Drommels.

Legacy Member
Alright bod genoteerd. 40€ (45 inc. veronderstel ik) op nummer 2.

grtz!

ctgilles

Legacy Member
of ik geef u 55 inc voor die engel en we regelen dat nu direct. de vriendin had het percies meer voor de engel (5)

Drommels.

Legacy Member
Oké bod genoteerd van 55€ incl. op de Engel, maar het bieden loopt nog door tot zondag.

Ik zal vandaag en morgen niet kunnen checken hoe het hier zit, maar zondag ben ik terug.

In ieder geval al erg bedankt voor de interesse van iedereen, en hou u niet in om te bieden hé.

Nummer 2 (de chinees) is trouwens weer volledig beschikbaar. Zo zit het nu:

#1: bod 45€ incl. (Spandi)
#2: geen bod
#3: geen bod
#4: geen bod
#5: bod 55€ incl. (ctgilles)

mvg!
Mattijs

robincop

Legacy Member
edit: hm, sorry, ik ga mijn bod moeten afzeggen. Had ze graag gewild, maar is een te grote hap uit het budget voor het moment. Ga het bij posters moeten houden, scusi.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan