Drommels.
Legacy Member
Hoi
Ik heb hier al enkele keren een schilderij van mij te koop gezet, en het is weer zover. Met het nieuwe schooljaar in het verschiet, heb ik beslist de schilderijen die op mijn kot hingen te vervangen. Deze stel ik hier te koop:
1/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/groen.jpg
2/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/chineesmattijsdevroedt-1.jpg
3/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/donkeremeidmattijs.jpg
4/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/common.jpg
5/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/engel1024.jpg
Dit zijn stuk voor stuk schilderijen die ik zelf heb gemaakt.
Elk schilderij is 30 op 40 cm, behalve die laatste, die 40 op 40 cm is.
Schilderij 1 en 4 zijn acrylverf op doek.
Schilderij 2 en 3 zijn spraypaint op doek.
Schilderij 5 is acrylverf op doek met de achterkant spraypaint.
Om u een idee te geven van hoe het er zou kunnen uitzien; deze foto's van hoe ze in mijn kot hingen:
http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/kot2.jpg
http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/kot1.jpg
Bieden kan vanaf 40€. Dit is een érg schappelijke prijs gezien mijn kosten.
De schilderijen kunnen afgehaald worden in Torhout en in Gent. Verzending is mogelijk, maar dan reken ik 5€ extra. Alles wordt zorgvuldig verpakt, daar kunt u op rekenen.
mvg!
Mattijs
p.s.: ik zet dit ook op kapaza en zo.
Ik heb hier al enkele keren een schilderij van mij te koop gezet, en het is weer zover. Met het nieuwe schooljaar in het verschiet, heb ik beslist de schilderijen die op mijn kot hingen te vervangen. Deze stel ik hier te koop:
1/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/groen.jpg
2/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/chineesmattijsdevroedt-1.jpg
3/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/donkeremeidmattijs.jpg
4/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/common.jpg
5/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/engel1024.jpg
Dit zijn stuk voor stuk schilderijen die ik zelf heb gemaakt.
Elk schilderij is 30 op 40 cm, behalve die laatste, die 40 op 40 cm is.
Schilderij 1 en 4 zijn acrylverf op doek.
Schilderij 2 en 3 zijn spraypaint op doek.
Schilderij 5 is acrylverf op doek met de achterkant spraypaint.
Om u een idee te geven van hoe het er zou kunnen uitzien; deze foto's van hoe ze in mijn kot hingen:
http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/kot2.jpg
http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/kot1.jpg
Bieden kan vanaf 40€. Dit is een érg schappelijke prijs gezien mijn kosten.
De schilderijen kunnen afgehaald worden in Torhout en in Gent. Verzending is mogelijk, maar dan reken ik 5€ extra. Alles wordt zorgvuldig verpakt, daar kunt u op rekenen.
mvg!
Mattijs
p.s.: ik zet dit ook op kapaza en zo.

.