Archief - TK - Duvel Lantaarnpaal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dirtysniper

Legacy Member
Hey,

Ik verkoop dus een Duvel lantaarn zoals deze maar hier komt dus nog eens een ijzeren paal bij van ongeveer 2meter.
In de paal lich elektriciteits bedrading voor een lamp te monteren.
Het enige wat nog moet gebeuren is onderaan een schakelaar of dergelijke te bevestigen. IK ga zo snel mogelijk foto's plaatsen.

Bieden maar,hoogste bieder krijgt het.

dirtysniper

Legacy Member
Geen idee wat je ervoor wil geven,op ebay geven ze voor die lantaarn alleen al 40€,ik heb er dan nog eens een paal bij waarin dus elektriciteit ligt.
Tis vooral een verzamelstuk. Tis ni da ge da overal vindt he.
Maar foto's komen zo snel mogelijk,ding sta momenteel in Gent,en ikzelf woon in Antwerpen.

Plastic

Legacy Member
Verkoopt ge niet de lantaarn zonder de paal? en is het dan mogelijk om die te doen brander?

dirtysniper

Legacy Member
Update:

Heb de paal nu bij mij thuis gekregen.
Hier meer specifieke informatie en foto's.

De paal met kap is 1 m 80 cm groot.
De elektriciteit werkt nog er moet alleen nog een kabel door de buis doorgetrokken worden en een lamp ingeschroefd.
De bedrukte kap(dus omhulsel) is van dikke stevige plastic. Ongeveer 4 mm dik.
De paal is door middel van schroeven vast te zetten in de grond het kan ook gewoon zo blijven staan.
Schroef openingen dienen ervoor als het buiten moet staan. Wind,regen,etc.
Als je nog vragen hebt stel gerust. Is een ideaal verzamelstuk,of om ergens te showen want tis denk ik vrij uniek.
Hier zijn enkele foto's.

Elektriciteit
Elektriciteit_2
Bedrukte Kap
Lantaarn recht
Lantaarn Top

dirtysniper

Legacy Member
Die kan buiten staan ja,als je de bedrading enzo afschermt. Moet je meer fotos hebben mss. Bod is goed voor mij! Wel afhaling aub.

SB45

Legacy Member
Is het goed dat ik eens passeer. dan weet ik ineens of hij geschikt is voor buiten.
PM me uw adres en telnr en dan spreken we wel af

dirtysniper

Legacy Member
SB45 heeft nog niks van zich laten horen. Paal is dus nog altijd te koop. Doe maar een bodje.

dirtysniper

Legacy Member
ok cava! Sorry late reactie maar ik was op verlof... Hopelijk wil je nog bieden!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan