krakanut
Legacy Member
ik verkoop mijn trampoline
het is al wel redelijk oud maar ik vindt dat het beter springt dan de trampolines die ze nu verkoopen
deze is in goede staat
springt zeer goed
ik ben van begijnendijk (omgeving aarschot)
doe maar een bod of een ruil optie geen belachelijke boden die worden genegeert
greetz
pic
http://img175.imageshack.us/img175/8405/imag0001mq9.jpg
het is al wel redelijk oud maar ik vindt dat het beter springt dan de trampolines die ze nu verkoopen
deze is in goede staat
springt zeer goed
ik ben van begijnendijk (omgeving aarschot)
doe maar een bod of een ruil optie geen belachelijke boden die worden genegeert
greetz
pic
http://img175.imageshack.us/img175/8405/imag0001mq9.jpg


