Archief - tk: kotspullen (blacklight-plateaus-duvelvlag)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darkness

Legacy Member
Hallo,

Op mijn kot zijn er een paar spullen overbodig geworden en ik zou er graag iemand anders mee blij maken.

- Blacklight (15 euro)
- Vlag van Duvel (6 euro)
- Plateaus ("dienbladen") van: Westmalle, Carlsberg, Chimay, Grimbergen, Stella Artois (2 euro/st)

Wat ik er voor zou willen hebben staat tussen haakjes erachter.
Liefst alleen afhalen, alles ligt op mijn kot in Leuven en ze verzenden zou verschrikkelijk moeilijk gaan.

Grtz

Cind3r^

Legacy Member
ik heb wel interesse in die duvel-vlag, ik mag wel pas de 22e in mijn kot (in Brussel), ik kan ook dan pas de vlag komen afhalen normaalgezien.

Grike

Legacy Member
Foto's + afmetingen van die duvel vlag ? Ik neem aan dat deze wel zou kunnen opgestuurd worden ?

Darkness

Legacy Member
foto's zal ik posten zodra ik thuis ben, dan heb ik de camera weer. de afmetingen van de duvelvlag zijn een meter op anderhalve meter.

HighWire

Legacy Member
Ah das wel... tof...

Merci threadstarter voor ons op de hoogte te houden, goe bezig :niceone:

:angry::unsure:

kannek et schijt van krijgen...

Darkness

Legacy Member
highwire, ik heb gezegd dat ik geen foto's kon maken, maw om geduld gevraagd. en de deal met slipsnot in tussentijd was minstens zo onverwacht voor mij als voor de rest. vanaf uw vorige post heb ik niks meer in deze topic gezien omdat ik het enorm druk had in leuven.

tot daar, dan nu effe duiding over waarom de vlag al weg is: ik heb met slipsnot iets kunnen afspreken waardoor de transactie geweldig snel kon afgehandeld worden. ik kon op kot geen foto's maken en hij hoefde geen foto's te hebben én hij kon naar het station komen waar mijn trein naar huis even halt hield. snel even afgesproken dat ik die vlag van op de trein zou geven en vandaar dat die vlag dus al weg is.

nu ik terug thuis ben is het simpeler: tot 21 september kan er geboden worden op: (en liefst op 24 september afgehaald)
- blacklight
- dienbladen
[en erbij gekomen, maar gratis:]
- bushalteposter van jupiler blue en dior rouge (met monica bellucci) (deze maar dan in portrait ipv landscape http://images.google.be/imgres?imgu...nt=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official&sa=G)
afmetingen: bushalte-zijschermformaat.

Cind3r^

Legacy Member
ik heb wel interesse om zo'n dienstblad (stella) over te kopen, alleen zie ik het niet zitten om daarvoor speciaal naar leuven af te zakken.

Darkness

Legacy Member
van waar ben je? misschien kunnen we, net als ik met slipsnot gedaan heb) iets afspreken aan een station :)

Cind3r^

Legacy Member
Van Hasselt, binnenkort ga ik naar brussel opt school, dan kom ik wel iedere week voorbij het station van Leuven.
+ 29 september gaan we naar XQ zany in Leuven, maar dan loop ik wel de hele tijd met een plateau in mijn handen, dus liefst niet dan, tenzij we met de auto opgaan, dan kan ik mss zelf naar je kot komen (maar dit is nog niet zeker)

Darkness

Legacy Member
Cind3r^ zei:
Van Hasselt, binnenkort ga ik naar brussel opt school, dan kom ik wel iedere week voorbij het station van Leuven.
+ 29 september gaan we naar XQ zany in Leuven, maar dan loop ik wel de hele tijd met een plateau in mijn handen, dus liefst niet dan, tenzij we met de auto opgaan, dan kan ik mss zelf naar je kot komen (maar dit is nog niet zeker)

misschien ga ik de 16de 's avonds nog even naar leuven en dan kom ik voorbij het station van hasselt. als ge dan (net zoals slipsnot) op het juiste perron mij opwacht kunnen we een deal op die manier afhandelen voor de trein alweer vertrekt :)
anders ga ik sowieso de 23ste 's avonds en dan kunnen we misschien eenzelfde regeling treffen... dat lijkt me het gemakkelijkste voor allebei?

neppi

Legacy Member
Interesse in blacklight, kan u er wel maar 10€ voor geven. Zit ook op kot in Leuven vanaf deze avond. Laat maar iets weten

DrError

Legacy Member
Ik heb ook interesse in de blacklight.
Heb je eventueel een foto?

woooter

Legacy Member
ik heb wel interesse in die plateaus kunt ge voor foto's zorgen?

Darkness

Legacy Member
ik zal zondagavond/morgenavond foto's posten van de blacklight en de plateaus, want dan ben ik terug op kot en neem ik mijn camera mee, nog even geduld dus :)

Cind3r^

Legacy Member
kan zijn dat ik vrijdag de trein neem, dan kom ik aan het station van leuven voorbij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan