MrO
Legacy Member
Ik verkoop de loopband van mijn broer. Hij gebruikt hem niet meer (geen tijd/goesting) en staat dus in de weg.
Indien er geen bod is op woensdag om 15.00 gaat hij naar het containerpark.
Zelf heeft hij hem een paar maanden geleden gekocht voor 50 euro.
Enkel afhalen is mogelijk!
Foto: http://users.telenet.be/kotm/mro/loopband.jpg
Indien er geen bod is op woensdag om 15.00 gaat hij naar het containerpark.
Zelf heeft hij hem een paar maanden geleden gekocht voor 50 euro.
Enkel afhalen is mogelijk!
Foto: http://users.telenet.be/kotm/mro/loopband.jpg

)
3euro dan !