ZuStErZoRrO
Legacy Member
Ik heb het al gepost in het bijhorende forum maar hier dus ook eens:
Ik verkoop mijn ticket voor SOULWAXMAS.
Ik heb het gekocht in de FNAC in Gent voor €21.75.
dan nu de verplichte formaliteiten
Termijn= tot 22december of als iemand de meeneemprijs biedt
Min.prijs= €22
Meeneemprijs= €50 (deze stel ik alleen, zodat als iemand het per sé wilt hebben dat hij het dan ook met zekerheid kan hebben. Ook voor ingeval dat het bieden uit de hand loopt er niemand echt exorberante prijzen biedt. Ik verwacht deze prijs echter zeker niet te halen.)
Dit ticket zal ik ook proberen verkopen via mond-aan-mond, dus als er daar iemand echte interesse heeft vermeld ik het hier zeker als die persoon hoger biedt. Dan heeft u nog kans om hoger te bieden, er worden geen vriendendiensten gedaan want dat is geheel oneerlijk.
Ik woon in Gent, en verkies alleen maar om het ticket rechtstreeks aan iemand te verkopen. Er gebeurt geen verzending.
Voila, dit was het. Hopelijk maak ik hier iemand gelukkig mee, die geen ticket kon bemachtigen!
:edit: voor de redelijkheid heb ik de min.prijs naar 22euro gebracht.
:edit2: vergeten, maar dit heb ik ook op het stubru-forum gezet
Ik verkoop mijn ticket voor SOULWAXMAS.
Ik heb het gekocht in de FNAC in Gent voor €21.75.
dan nu de verplichte formaliteiten
Termijn= tot 22december of als iemand de meeneemprijs biedt
Min.prijs= €22
Meeneemprijs= €50 (deze stel ik alleen, zodat als iemand het per sé wilt hebben dat hij het dan ook met zekerheid kan hebben. Ook voor ingeval dat het bieden uit de hand loopt er niemand echt exorberante prijzen biedt. Ik verwacht deze prijs echter zeker niet te halen.)
Dit ticket zal ik ook proberen verkopen via mond-aan-mond, dus als er daar iemand echte interesse heeft vermeld ik het hier zeker als die persoon hoger biedt. Dan heeft u nog kans om hoger te bieden, er worden geen vriendendiensten gedaan want dat is geheel oneerlijk.
Ik woon in Gent, en verkies alleen maar om het ticket rechtstreeks aan iemand te verkopen. Er gebeurt geen verzending.
Voila, dit was het. Hopelijk maak ik hier iemand gelukkig mee, die geen ticket kon bemachtigen!
:edit: voor de redelijkheid heb ik de min.prijs naar 22euro gebracht.
:edit2: vergeten, maar dit heb ik ook op het stubru-forum gezet


