Archief - [TK] Ti-83 plus rekenmachine

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smile and die

Legacy Member
Ik verkoop een Ti-83 plus rekenmachine van texas instruments.
Deze is nog in zeer goede staat en werkt nog perfect, er zijn enkel wat gebruikssporen op zoals kleine krasjes en dergelijke, maar voor de rest werken nog alle toetsen, is het scherm nog in prima staat,...
Dit samen met een gebruiksaanwijzing + een kabel om verbinding te maken met andere rekenmachines kost nieuw +/- 95€.
Iemand interesse?
Bieden maar...
Trouwens, reden van verkoop is het niet meer nodig hebben aangezien ik gestopt ben met studeren.

Mvg

DreamWearl

Legacy Member
heb zelf ook nog TI-83plus, scherm is kapot beschadigd,
(in't midde is doordruk vlek te zien, werkt verder wel, ma soit)

maar ik heb er ook een pc connectie kabbel (de niet usb versie) bij.
hiermee kan je dus via toolke zaken naar je rekenmachientje overzetten...
zowel programma's, spellekes, als tekstdocumenten...

't rekenmachien hou'k wel voor wat 't als gewoon rekenmachien nog gebruikt word,
maar indien iemand kabbel wilt kopen...
laat maar wete...
(eventueel samen met `Smile and die` zijn TI83 )

free up :)

smile and die

Legacy Member
moest je dit nu enkele uren later gedaan hebben of morgen ofzo dan had het idd mooi geweest als upje :), maar ik denk dat het nu toch nog vrij hoog stond :p, maar bon, no problemo
trouwens, kijk is even bij " gezocht" iemand vroeg achter zo'n kabeltje om te connecten met pc...

smile and die

Legacy Member
dat is te weinig, sorry, nieuwprijs ligt iets onder de 100€
dit is zoals je wel zal weten een rekenmachine met vele mogelijkheden en 20€ is dus wel beetje weinig

smile and die

Legacy Member
er is hier een tijdje geleden nog een Ti-84 plus ( nieuwprijs 120€) verkocht voor 55€ excl, dat ligt dus net iets onder de helft van de nieuwprijs.
wat zeker een goede prijs is denk ik
daarom dat ik had gedacht aan 40€ excl, wat ook zeker niet overdreven is voor een rekenmachine waar buiten een paar kleine krasjes op het beschermkapje ( dus helemaal geen op het scherm zelf) niets aan is.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Heb de mijne ook voor 45 verkocht hier, 30 inc dan hield ik hem nog liever zelf bij... :ironic:

smile and die

Legacy Member
ja inderdaad, dat denk ik er ook van, als je zo'n rekenmachine voor minder dan de helft van de nieuwprijs kunt kopen is dat in mijn ogen toch een mooie deal, of zo'n rekenmachine nu al gebruikt is of niet, veel veranderd er in mijn ogen niet aan hoor ( als alle toetsjes + scherm nog in orde zijn natuurlijk).

smile and die

Legacy Member
close topic pls/ momenteel aangeboden in andere thread.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Ik heb hem enkele dagen geleden verkocht voor 25euro... ik heb een topic gezien op het 9livesforum van 2005 en daar ging hij voor 30excl de deur uit...

grtz

smile and die

Legacy Member
dank je, ik had het gezien dat jij hem verkocht had, iemand heeft me een tijdje geleden laten weten dat hij de zijne nog had verkocht voor 40-45€ denk ik, ik had er graag nog 30-35€ excl voor gehad. Ik denk niet dat dat echt overdreven is, en iemand die hem echt nodig heeft zal dit nog altijd prefereren ipv hem nieuw 95€ te betalen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan