Archief - [TK] Trek 4300 mountainbike

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stuvie

Legacy Member
Hallo allemaal

Bij deze stel ik mijn mountainbike te koop. Het is een Trek 4300 met V brakes (dus niet de versie met disc brakes). Ik heb hem gekocht in december 2005 en om eerlijk te zijn denk ik niet dat ik er meer dan 200 km mee gereden heb. De nieuwprijs was op de 650 euro (factuur nog aanwezig). De fiets is dus ook in perfecte staat en ik heb er baanbanden opgelegd vorige maand (de offroad banden krijg je er ook bij). Hij mag weg omdat ik wil overschakelen op een koersfiets. Ik zelf ben 1m78, dus heb hem ook op die maat gekocht.

Startprijs is 250 euro (krijg dit van lokale fietshandelaar om hem over te nemen)

Meeneemprijs is 350 euro

Hier is een foto van de fiets, en indien gewenst mag je altijd komen kijken. Indien er zelfgemaakte fotos moesten nodig zijn zal ik deze morgen ook erbij zetten.

http://www.kola-radotin.cz/eshop/kola-trek-05/trek-4300-metal-orange.jpg

Garmir

Legacy Member
Zijn goede fietsen, de mijne is gestolen 2 maand nadat ik hem had, sinsdien rij ik rond mee een fiets die niet echt vooruit wil gaan :) (anderhalf jaar)

plat_muisken

Legacy Member
welke versnellingen? (lees: niet hoeveel, maar welk model)

welke voorvering?
welke pedalen?

plat_muisken

Legacy Member
jaja tot zover was ik wel mee

maar ik vroeg me af of de eigenaar verandereningen (verbeteringen) heeft aangebracht want wat er op zit is niet al te vet he

stuvie

Legacy Member
nee ik heb er geen veranderingen aan aangebracht, alleen baanbanden opgelegd. Fiets bolt goed en heb hem goed onderhouden, ook al heb ik er maar 200 km mee gereden :-) Want als ik het geld niet nodig had om een koersfiets te kopen, deed ik de mtb ook nooit weg.

GaMe®

Legacy Member
Ik ben al een tijdje opzoek naar een deftige mountainbike.
Deze trekt zeker mijn aandacht. :)
Je bent zelf van Tongeren, dus dat is ook al ideaal.
Ik ben ongeveer 1m81. Is deze fiets dan nog steeds geschikt?

Heb je ook eventueel foto's van de fiets zelf?

stuvie

Legacy Member
ik zou zeggen kom even kijken hier, hij staat in de jekerstraat (tegenover cafe olympia als dat u iets zegt) :-) Vandaag kan ik de hele dag, morgen moet ik helaas werken. En anders in de loop van volgende week?

Wover

Legacy Member
Ik zou niet zomaar uw straatnaam vermelden op een forum hoor ;).

Maar ik ben ook geïnteresseerd. Als ik van alle examens erdoor ben (hoogstwss) krijg ik een mtb, maar ik wil ze hier ook niet te hard op kosten jagen, dus misschien ben ik wel geïnteresseerd. Donderdag heb ik mijn uitslag, dus dan mag je een berichtje verwachten.

tarske

Legacy Member
Max 3 ups toegestaan dus bij deze closed !
Nu minstens 3 dagen wachten alvorens een nieuwe thread aan te maken !
Let erop in het vervolg want dit kost u infraction-punten !
Greetz
ps:
extra info wordt ook als up bekeken --> zie regels
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan