bartje_n
Legacy Member
ik heb hier een VW POLO uit 85 te koop staan
het is een 1000cc met 130000 km op de teller
de riem, waterpomp, remmen, schijven zijn pas vervangen en de wagen is motoris perfect in orde.
de carroserie is ook perfect in orde op de voorkant rechts na daan heeft die een kleine slag te verwerken gehad
is zeer goedkoop in verzekering en je kan die volgend jaar inschrijven als oldtimer
banden zijn nog heel goed
fotos op aanvraag
bied maar
het is een 1000cc met 130000 km op de teller
de riem, waterpomp, remmen, schijven zijn pas vervangen en de wagen is motoris perfect in orde.
de carroserie is ook perfect in orde op de voorkant rechts na daan heeft die een kleine slag te verwerken gehad
is zeer goedkoop in verzekering en je kan die volgend jaar inschrijven als oldtimer
banden zijn nog heel goed
fotos op aanvraag
bied maar

Tis omdak mss ook een auto ga kopen. En hoeveel pk heeft zo een dingske? Rijdt die nog altijd even goed, of stottert hij ofzo? Zou mss dienen als eerste auto 
)