PsYmon
Legacy Member
Yupz,
wegens verandering gsmoperator verkoop ik een paar herlaadkaarten.
Ik heb er hier een hele hoop gekocht van iemand op het forum, en heb er ongeveer de helft zelf opgebruikt. Is niets mis mee, niet geblokkeerd of niets.
Je kan ze gebruiken tot augustus 2009, dus nog tijd genoeg
Het gaat om 5 kaarten van 15 euro.
Ze mogen weg vanaf 10 euro / stuk. Onderbieden heeft geen zin
wegens verandering gsmoperator verkoop ik een paar herlaadkaarten.
Ik heb er hier een hele hoop gekocht van iemand op het forum, en heb er ongeveer de helft zelf opgebruikt. Is niets mis mee, niet geblokkeerd of niets.
Je kan ze gebruiken tot augustus 2009, dus nog tijd genoeg

Het gaat om 5 kaarten van 15 euro.
Ze mogen weg vanaf 10 euro / stuk. Onderbieden heeft geen zin


