Zorofroozo
Legacy Member
Bij deze verkoop ik dus de lederen salon die bij mijn thuis staat. Het is een 1zit en een 3zit
Wij hebben thuis een nieuwe salon staan. Maar nu zitten we met twee salons, en dat is een beetje te veel van het goeie
De salon is al wat jaren oud, maar ziet er nog steeds goed uit. (en zit beter dan onze nieuwe ^^) Hij is van echt leer. Maar, hier en daar staat er wel een krasje op, en er staat ook een 'stip' met stift op de 1zit. Alles is te zien op de foto's
Fotos
1zit
1zit en stip
1zit achterkant
1zit zijkant
kras 1zit
krassen rug 1zit
Kleine snede 1zit, wel niet zo goed zichtbaar
3zit
voorkant 3zit
rug 3zit
krassen 3zit
Compleet beeld
De salon
Ik hoop dat ik zo een totaal beeld heb kunnen schetsen van wat ik nu precies verkoop
Ik zoek:
Liefst verkocht als combinatie, maar als ze beiden weg geraken in deze topic is het natuurlijk ook goed.
Wel afgehaald, want verzending is niet te doen, je leent best een bestelwagen of een aanhangwagen ofzo. Om de 3zit te dragen ben je best ook met twee
De verkoop is onder voorbehoud, het kan ook zijn dat een vriend hem gaat gebruiken in zijn nieuw huis, dus snel zijn is de boodschap
Wij hebben thuis een nieuwe salon staan. Maar nu zitten we met twee salons, en dat is een beetje te veel van het goeie

De salon is al wat jaren oud, maar ziet er nog steeds goed uit. (en zit beter dan onze nieuwe ^^) Hij is van echt leer. Maar, hier en daar staat er wel een krasje op, en er staat ook een 'stip' met stift op de 1zit. Alles is te zien op de foto's
Fotos
1zit
1zit en stip
1zit achterkant
1zit zijkant
kras 1zit
krassen rug 1zit
Kleine snede 1zit, wel niet zo goed zichtbaar
3zit
voorkant 3zit
rug 3zit
krassen 3zit
Compleet beeld
De salon
Ik hoop dat ik zo een totaal beeld heb kunnen schetsen van wat ik nu precies verkoop
Ik zoek:
- Kwalitatieve watercooling. (heb een s939 cpu, en plan een x1950 agp).
- Een s939 cpu, dualcore, min 2.2 Ghz en liefst opteron. (beter, zoals C2D mag ook, maar niet enkel cpu ofzo, daar ben ik niets mee.).
- Een stabiele voeding, bv Antec truepower, enermax, tagan, ...
- een recente geluidskaart ( x-fi ).
- Een Wii
- Gewoon cash kan ook, maar geen 40 euro ofzo hé.
- Opleg kan natuurlijk ook.
Liefst verkocht als combinatie, maar als ze beiden weg geraken in deze topic is het natuurlijk ook goed.
Wel afgehaald, want verzending is niet te doen, je leent best een bestelwagen of een aanhangwagen ofzo. Om de 3zit te dragen ben je best ook met twee
De verkoop is onder voorbehoud, het kan ook zijn dat een vriend hem gaat gebruiken in zijn nieuw huis, dus snel zijn is de boodschap


daz een beetje belachelijk hé