Archief - [TK/TR] Lederen salon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zorofroozo

Legacy Member
Bij deze verkoop ik dus de lederen salon die bij mijn thuis staat. Het is een 1zit en een 3zit

Wij hebben thuis een nieuwe salon staan. Maar nu zitten we met twee salons, en dat is een beetje te veel van het goeie :p

De salon is al wat jaren oud, maar ziet er nog steeds goed uit. (en zit beter dan onze nieuwe ^^) Hij is van echt leer. Maar, hier en daar staat er wel een krasje op, en er staat ook een 'stip' met stift op de 1zit. Alles is te zien op de foto's

Fotos

1zit

1zit en stip
1zit achterkant
1zit zijkant
kras 1zit
krassen rug 1zit
Kleine snede 1zit, wel niet zo goed zichtbaar


3zit

voorkant 3zit
rug 3zit
krassen 3zit


Compleet beeld

De salon

Ik hoop dat ik zo een totaal beeld heb kunnen schetsen van wat ik nu precies verkoop


Ik zoek:
  • Kwalitatieve watercooling. (heb een s939 cpu, en plan een x1950 agp).
  • Een s939 cpu, dualcore, min 2.2 Ghz en liefst opteron. (beter, zoals C2D mag ook, maar niet enkel cpu ofzo, daar ben ik niets mee.).
  • Een stabiele voeding, bv Antec truepower, enermax, tagan, ...
  • een recente geluidskaart ( x-fi ).
  • Een Wii
  • Gewoon cash kan ook, maar geen 40 euro ofzo hé.
  • Opleg kan natuurlijk ook.

Liefst verkocht als combinatie, maar als ze beiden weg geraken in deze topic is het natuurlijk ook goed.

Wel afgehaald, want verzending is niet te doen, je leent best een bestelwagen of een aanhangwagen ofzo. Om de 3zit te dragen ben je best ook met twee :D

De verkoop is onder voorbehoud, het kan ook zijn dat een vriend hem gaat gebruiken in zijn nieuw huis, dus snel zijn is de boodschap;)

Zorofroozo

Legacy Member
Hij zit echt zalig goed, misch iet voorop kot of al je pas alleen gaat wonen ofzo:)

up1/3

Zorofroozo

Legacy Member
Citje zei:
Hoeveel wil je nog voor de 3 zit?

ik heb liefst natuurlijk dat je beiden neemt.

Indien mogelijk heb ik liefst een ruil, anders, zeg maar iets wat je redelijk lijkt. Hij staat hier momenteel in de weg ;)

hier ook een betere foto van de krassen op de 3 zit (we hadden 1 dag een hond, 1 dag :p)

krasse 3zit

Zorofroozo

Legacy Member
komaan mensen, hij staat hier in de weg, en ik garandeer dat em zalig zit :) ze zijn niet meer nieuw, maar ze kosten dan ook niets.

minimumprijs 3 zit: 50€
minimumprijs 1 zit: 25€

ik hoop dat ik er wel meer uit haal, maar ze moeten weg ;)

Netrem

Legacy Member
anders es bij een kringloopwinkel ofzo proberen? (om die kwijt te graken eh)

Zorofroozo

Legacy Member
Netrem zei:
anders es bij een kringloopwinkel ofzo proberen? (om die kwijt te graken eh)

fijn idee :)

maar als iemand hem hier wilt is dat natuurlijk beter ;) ik laat hem nog een tijdje open staan, je weet nooit

RocKer

Legacy Member
Spijtig dat het zo ver is,leveren is geen optie zeker,heb zelf geen auto.

Zorofroozo

Legacy Member
nu ja, ik heb er met mijn vader over gesproken, en hij zegt van, als je de 1zit en 3zit neemt, dan wil hij hem wel voor 75€ brengen. Dan huurt hij een bestelwagen of een aanhangwagen ofzo. Die 75 moet je dan wel op voorhand betalen, zodat tenminste het vervoer vergoed is.

dan komt het op een totaal van 150€.

dat is dan een echt leren 3zit en 1zit, aan huis gebracht. Eigenlijk nog steeds niet duur.
Ik laat ze ook met leervet insmeren als je dat wilt

RocKer

Legacy Member
Zorofroozo zei:
nu ja, ik heb er met mijn vader over gesproken, en hij zegt van, als je de 1zit en 3zit neemt, dan wil hij hem wel voor 75€ brengen. Dan huurt hij een bestelwagen of een aanhangwagen ofzo. Die 75 moet je dan wel op voorhand betalen, zodat tenminste het vervoer vergoed is.

dan komt het op een totaal van 150€.

dat is dan een echt leren 3zit en 1zit, aan huis gebracht. Eigenlijk nog steeds niet duur.
Ik laat ze ook met leervet insmeren als je dat wilt

Sorry voor de late reply.

75€ voor de zetels is ok,maar 75€ voor ze te brengen vind ik wat veel.

BTW hoe lang is die 3zit.

Als je ze wil brengen voor in totaal 100€ daar zou ik mee kunnen leven,dus laat maar iets weten.

Zorofroozo

Legacy Member
RocKer zei:
Sorry voor de late reply.

75€ voor de zetels is ok,maar 75€ voor ze te brengen vind ik wat veel.

BTW hoe lang is die 3zit.

Als je ze wil brengen voor in totaal 100€ daar zou ik mee kunnen leven,dus laat maar iets weten.

wat is je postcode? er zijn blijkbaar meerdere 'beveren'

oftewel is het 30€ aan benzine heen en terug, oftewel is het 60. Plus dan nog 30 euro voor een aanhangwagen en 5 euro voor 4 spanriemen.

dus als je op postcode 2070, 9120, 9130 woont kost het
  • 30€ aan benzine (heen en terug)
  • 30€ voor de aanhangwagen
  • 5€ voor de 4 spanriemen
totaal: 65€

woon je op postcode 8691 dan kost het
  • 60€ aan benzine (heen en terug)
  • 30€ voor de aanhangwagen
  • 5€ voor de 4 spanriemen
totaal: 95€

dus, 75€ is echt niet te veel.

benzineprijs heeft men pa uitgerekend. Als ge met mappy kijkt plus caravan, dan komt die ong hetzelfde uit.

prijs van de aanhangwagen AAMH 0020
Ik heb gebeld naar eurorent, en die zeiden als ikne 1 en 3 zit vervoer dat ik deze moet neme, anders gade moete pusselen en kunde die nie goed vastzetten. Dan kunnen ze beschadigd geraken.

En de spanriemen zijn van dezelfde verhuurder.

Dus zoals ge ziet, echt goedkoper kan het niet hé ;) en dan heb ik eig de prijs van het invetten van de zetels nog niet bij inbegrepen :p

Maar niets houd je tegen om hem zelf te komen halen hé, als ge ne kennis hebt met ne aanhangwagen, dan is da al 30€ goedkoper eh, alste ne diesel hebt, nog een beetje goedkoper. En ik woon vlak aan de snelweg :)

Zorofroozo

Legacy Member
En ik was zo aan het denken, als ge maar 100 geeft en wij komen die brengen, dan hebben we in het beste geval 35 € voor onze salon :s daz een beetje belachelijk hé

Zorofroozo

Legacy Member
Ik verlaag de minimum prijs

50€ voor de volledige salon

(vervoerkosten hangen af van waar je woont. voor rocker is dat 75€+50€= 125€)

Liepen

Legacy Member
Zorofroozo zei:
Ik verlaag de minimum prijs

50€ voor de volledige salon

(vervoerkosten hangen af van waar je woont. voor rocker is dat 75€+50€= 125€)

mss wel interesse, maar dan zou dat rond midden juli zijn.. want ik ga pas begin augustus alleen gaan wone. 125 € lijkt me redelijk.

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan