is het een flatscreen of een gewone 'dikke' tv? (want vind niet meteen een foto opt internet)
en hoe moet ge da dan doen, zo ps2 spele zonder afstandbediening,
gewoon op een knop drukken en dan springt die naar het kanaal waar ge ps2 kunt spelen?
(sorry, ken dus echt niets van tv's)
hebde btw nog interesse in mijn strips?