Archief - vanalles en nog wat kom zeker eens kijken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

donald20

Legacy Member
ik heb eens mijn zolder uitgemest en hier nog een spullen die te koop zijn als je intressen hebt in iets zeg het maar en dan post ik een foto van dat dat jij wil



pokémon:

/knuffels/

-grote knuffel van pikachu
-klein knufeltje van pikachu die je kunt omvormen naar pokémonbal
-klein knufeltje van pikachu
-klein knufeltje van dat zeepaardje van pokémon
-klein knufeltje van balbazar
-klein knufeltje van dat paarse manetje en groene haren
-midelmatige knuffel van charmender
-midelmatige knuffel van squirtortle

/beeldje's/

-beeldje van pikachu(plastiek,rubber)
-beeldje van charmender(plastiek,rubber)
-beeldje van pikachu als je onderaan met je bijde vingers tegen de 2 metaaltjes zit zegt het beeldje "pikachu"en zijn 2 rode dingen lichte een paar keer op
-meotheof(je weet wal die kat van team raket of zoiets)

/knikkers/

ik heb verschilende knikkers van pokémon als je één zoekt vraag het maar ik kijk dan als ik het nog heb
-schiet bal + matje + tribune voor met de knikkers te spelen
-1 knikerzakje van charmeleon
-1 kniketzakje van die kat van team raket

/flippo's/

-ik heb van die flipo's van in de chips tzijn van die die zo 2 verschilende prentjes hebben vraag maar welke je moet hebben en ik zal zien of ik ze heb
-ik heb dan ook nog flippo's maar van die doorzichtige vraag ook maar welke je moet hebben en ik kijk dan of ik ze heb

/kraks/

-1 krak van hitmonlee - evo. 2 + gratis kraks schooter

--------------------------------------------------------------------------

yu-gi-oh:

/waps/
-doorzichtig met glinstertjes: battle ox
-doorzichtig met glinstertjes: amazoness fighter
-rood doorzichtig met glintsertjes:armored zombie
-rood doorzichtig met glintsertjes: red-eyes b. dragon
-groen.het stikertje erop is een blinker: yami marik
-oranje.het stikertje erop is een blinker: insect queen
-oranje.het stikertje erop is een blinker: beta the magnet warrior
-oranje: dragon zombie
-oranje: amazoness fighter
-oranje: mythical beast serket

/chaps/

-ik heb 1 zo'n verzamelmap met alles chaps behalve enkele golds dus degene die ik niet heb zijn alleen maar golds de volgende golds heb ik niet.yami yugi,pegasus,yami bukura,millenimum puzzle,millenimum eye,ishizu
als je de map wil kopen dan krijg je daar gratis de chaps bij die ik wal heb.
-wil je tog nog een chap aprt kopen zeg het me want ik heb nog dubbele dus gewoon zeggen welke je moet hebben en ik stuur terug als ik hem dubbel heb of niet .
-ik heb nog een chaps mat met een soort arena.

/yu-gi-oh kaarten/

-1 starter deck van yu gi
-1 starter deck van joey
-1 special deck the power of miraculous toon world

/andere dingen van yu-gi-oh/

-1 yu-gi-oh fanboekje

--------------------------------------------------------------------------

rocket power

/stunt weels/
-ik heb nog zo'n verzamel map van de eerst rocket power stunt weels die is compleet.
heb je nog zo'n eerst stunt weels nodig zeg het maar en dan kijk ik of ik ze nog heb.
-ik heb nog zo'n verzamel map van rocket power stunt weels 2 EDITIE die is niet compleet.
-wil je nog zon stunt weels 2 editie zeg het me en ik kijk of ik ze nog heb of niet

--------------------------------------------------------------------------
megaman
/z'n ijzeren dingen van in de chips/
-ik eb nog zo'n verzamel map maar die is niet compleet.
-wil je nog zon ijzeren dingen van mega man zeg het me en ik kijk of ik ze nog heb of niet

--------------------------------------------------------------------------

PC games
-roller coaster factory
-suske en wiske printkit
-warzone 2100
-ring
-risk 2
-atack of the saucerman
-mensa
-de kolonisten van katan deluxe edition
-barbie dierenvriendin
-call to power 2
-emergency

--------------------------------------------------------------------------

PS2 games
-WRC 2 extremen
-tekken 5
-socom 2 US navy seals
-need for speed most wanted
-kessen2
-downtown run
-de urbz sims in the city
-batelfield 2 modern combat

--------------------------------------------------------------------------
puzzels
-1 puzzel met 3 katjes 500 stuks
-1 puzzel van pocahontas 60 stuks
-1 puzzel van de zeemeermin 60 stuks
-1 puzzel van de zeemeermin 250 stuks+gratis poster van de puzzel
-1 puzzel van ravensburger meisje op boerderij 100 stuks
-1 puzzel van aladdin 60 stuks
-1 puzzel van de 101 dalmatians 100 stuks
-1 puzzel van mickey mouse op boerderij 70 stuks
-1 puzzel van mickey mouse aan zee 99 stuks
-1 puzzel van mickey mouse op kamp 70 stuks
-1 puzzel van donald duck thuis 99 stuks
-1 puzzel van bambi 99 stuks
-1 puzzel van 3 pinquins 99 stuks
-1 puzzel van 2 giraffen 99 stuks
-1 puzzel van tekenfilm figuur 126 stuks niet meer in perfecte staat mag een heel laag bod zijn
-1 puzzel van 3 honden 500 stuks
-1 puzzel van walt disney 120 stuks 170 cm lang en 20 cm breed


--------------------------------------------------------------------------
ANDERE stuf

-1 zo'n hondje die salto's maakt is nog in perfecte staat en werkt nog perfect( als jeintresse heb zal ik een clipje posten je ziet dan hoe hij salto's maakt )
-1 furbie
-1 puzzel van 2 leeuwen 12 stukken 1 stuk is zeker 6 op 6 cm
-1 zwarte barbie hond met halsband en keting
-1 opblaas katje orangje en doorzichtig
-2 beeldje van beertje porselein
-1 clowntje blauw sleutelhanger
-1 clowntje die op een schommel zit rood
-1 porseleinen olifantje
-1 beertje in bed van steen
-2 kilpling aapjes klein grijs,oranje
-2 kipling aapjes groot grijs,blauw
-1 kipling aapje met kuif grijs
-1 beeldje van steen beertje met bal van
-1 beeldje van porselein egel
-1 beertje van steen
-1 popje
-1 groot popje
-1 barbie pop (duiker)
-1 memory
-2 puzzels
-1 roze portefiuele
-3 camera's voor rolletje in te steken 1rood 2 grijs
-3 dragonball z schijven
-1 flippo map van foetbal
-1 kader van sneeuwitje
-2 zo'n tollen van beyblade 1 metal dracie en de andere grizly
-1 robot met 2 koppen
-1 power ranger roze groot

vidiot

Legacy Member
-1 robot met 2 koppen
-1 robot klein
-1 robot groot

Kan ik hier een foto van zien?

donald20

Legacy Member
vidiot zei:
-1 robot met 2 koppen
-1 robot klein
-1 robot groot

Kan ik hier een foto van zien?

ik heb nog een rode robot kzal en dan bij de lijst toevoegen maar kzal ier ook een foto van geven

-robot met 2 koppen
foto's:
http://img127.imageshack.us/img127/9349/simg0124bv2.jpg
http://img158.imageshack.us/img158/5430/simg0125yi8.jpg

-1 robot klein
foto's:
http://img158.imageshack.us/img158/7978/simg0126iz4.jpg

-1 robot groot
foto's:
http://img158.imageshack.us/img158/4871/simg0127ih9.jpg


-1 rode robot
foto's:
http://img158.imageshack.us/img158/1280/simg0128re7.jpg


het zijn dus zulke speelgoed robots

Drommels.

Legacy Member
Is er multiplayers bij deze spelen (en ik bedoel niet via internet of network, maar 2 bakjes op dezelfde console):

-socom 2 US navy seals
-need for speed most wanted

Zoja; hoeveel vraag je incl. verzending? (Of is afspraak in Gent/Torhout mogelijk?)

donald20

Legacy Member
Drommels. zei:
Is er multiplayers bij deze spelen (en ik bedoel niet via internet of network, maar 2 bakjes op dezelfde console):

-socom 2 US navy seals
-need for speed most wanted

Zoja; hoeveel vraag je incl. verzending? (Of is afspraak in Gent/Torhout mogelijk?)


alleen need for speed kunde met 2 bakjes spelen socom 2 niet dus hoeveel INC geef je nog voor de game need for speed most wanted

ashraa

Legacy Member
1 puzzel van 2 leeuwen 12 stukken 1 stuk is zeker 6 op 6 cm

is het een natuurfoto of zo wat kinderachtig
indien natuurfoto geen interesse indien dat het zowat kinderlijk is heb ik enorme interesse
5€ excl indien kinderlijk
(is voor m'n gehandicapte schoonbroer, hij vindt de natuur maar niks maar als het recht uit een tekenfilm komt is het de max voor hem :D )

donald20

Legacy Member
vidiot zei:


ok is goed maar moet ik opsturen of kom je afhalen
maar ik zie aan je prijs dat het INC is dus ik moet ze opsturen zeker ?
ik ga het opsturen met een postpac een Smal lengte 230 x breedte 155 x hoogte74 euro 1,25 + de frankering 1.38 ik PM je waneer je mag storten

heb nog eens gekeken naar de -1 robot groot
foto's:
http://img158.imageshack.us/img158/4871/simg0127ih9.jpg
een paar plekjes is de verf al af is dit erg of gaat de deal door ?

donald20

Legacy Member
ashraa zei:
1 puzzel van 2 leeuwen 12 stukken 1 stuk is zeker 6 op 6 cm

is het een natuurfoto of zo wat kinderachtig
indien natuurfoto geen interesse indien dat het zowat kinderlijk is heb ik enorme interesse
5€ excl indien kinderlijk
(is voor m'n gehandicapte schoonbroer, hij vindt de natuur maar niks maar als het recht uit een tekenfilm komt is het de max voor hem :D )




hier een foto van de puzzel
de doos:
http://img376.imageshack.us/img376/2097/simg0020ld0.jpg
de puzzel zelf:
http://img376.imageshack.us/img376/5818/simg0021jp5.jpg

vidiot

Legacy Member
donald20 zei:
ok is goed maar moet ik opsturen of kom je afhalen
maar ik zie aan je prijs dat het INC is dus ik moet ze opsturen zeker ?
ik ga het opsturen met een postpac een Smal lengte 230 x breedte 155 x hoogte74 euro 1,25 + de frankering 1.38 ik PM je waneer je mag storten

kZal 6€ incl geven en doe er dan de kleine robot ook bij als ge wilt.
Dus deze 3:
-1 robot klein
foto's:
http://img158.imageshack.us/img158/7978/simg0126iz4.jpg
-1 robot groot
foto's:
http://img158.imageshack.us/img158/4871/simg0127ih9.jpg
-1 rode robot
foto's:
http://img158.imageshack.us/img158/1280/simg0128re7.jpg

Hoe groot zijn ze elk?

Grts

donald20

Legacy Member
vidiot zei:
kZal 6€ incl geven en doe er dan de kleine robot ook bij als ge wilt.
Dus deze 3:
-1 robot klein
foto's:
http://img158.imageshack.us/img158/7978/simg0126iz4.jpg
-1 robot groot
foto's:
http://img158.imageshack.us/img158/4871/simg0127ih9.jpg
-1 rode robot
foto's:
http://img158.imageshack.us/img158/1280/simg0128re7.jpg

Hoe groot zijn ze elk?

Grts


heb ik al gezegd dat de ene die blinkende robot
http://img158.imageshack.us/img158/4871/simg0127ih9.jpg
de verf op zijn buik een beetje af is is dit er zeg het dan indien niet erg zeg het dan ook


-1 rode robot
foto's:
http://img158.imageshack.us/img158/1280/simg0128re7.jpg
breedte gemeten van de schouder tot schouder 8 cm
lengte gemeten van hoofd tot benen 16 cm
dikte gemeten van de 2 dikste punten 3.5 cm

-1 robot groot
foto's:
http://img158.imageshack.us/img158/4871/simg0127ih9.jpg
breedt gemeten van schouder tot schouder 8 cm
lengte gemeten van hoofd tot benen 20 cm
dikte gemeten van de 2 diktste punten 4 cm


-1 robot klein
foto's:
http://img158.imageshack.us/img158/7978/simg0126iz4.jpg
breedte gemeten van schouder tot schouder 7 cm
lengte gemeten van hoofd tot voeten 12 cm
dite gemeten van de 2 dikstepunten 3 cm

vidiot

Legacy Member
Als je ze me dan alledrie wil opsturen voor 5€ incl is't goed voor mij (de afgebladderde buik neem ik er dan bij ;) )!

Grts

donald20

Legacy Member
ok we have a deal ik PM je waneer je het geld wil overschrijven of ga je het anders doen ik denk wel dat het via overschrijven goed is of niet ?

vidiot

Legacy Member
Geef maar je reknr dan schrijf ik het nu over.
Dan kan je ze misschien vandaag nog posten, dan heb ik ze voor het weekend.

donald20

Legacy Member
ik heb net gezien dat een postpac voor te versturen 4.30 is dan heb ik nog 70 cent aan over is 6 INC dan ook goed of niet ?

donald20

Legacy Member
heb nog eens gezocht en ik heb nog puzzels gevonden ik ga ze bij de lijst toevoegen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan