Chr0m3
Legacy Member
Hallo
Bij deze verkoop ik 6 Disneylandtickets, geldig van 05/01/15 t/m 31/08/15.
Ging ze uiteraard zelf gebruiken, maar dat is jammer genoeg niet meer mogelijk.
Daarom verkoop ik mijn tickets die ik aangekocht heb tijdens een actie van Dreamland (€39 ipv €90).
Ik verkoop ze aan €35 per stuk, zodat ik er niet teveel op verlies.
Ik heb op dit forum nog niets verkocht of gekocht. Dus heb ik ook nog geen itrader, wat voor sommigen op het forum een struikelblok kan zijn.
Maar ik heb al een geruime tijd een account op dit forum, maar heb in die tijd nog veel gepost op het forum
.
Bij deze verkoop ik 6 Disneylandtickets, geldig van 05/01/15 t/m 31/08/15.
Ging ze uiteraard zelf gebruiken, maar dat is jammer genoeg niet meer mogelijk.
Daarom verkoop ik mijn tickets die ik aangekocht heb tijdens een actie van Dreamland (€39 ipv €90).
Ik verkoop ze aan €35 per stuk, zodat ik er niet teveel op verlies.
Ik heb op dit forum nog niets verkocht of gekocht. Dus heb ik ook nog geen itrader, wat voor sommigen op het forum een struikelblok kan zijn.
Maar ik heb al een geruime tijd een account op dit forum, maar heb in die tijd nog veel gepost op het forum
.